Gå til innhold

noen som kan beskrive rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt ganske vondt nederst i magen i noen timer no. smertene kommer med jevne mellomrom. I dagtidlig hadde jeg pitte,pitte litt blod i trusa. og utover dagen har jeg hatt brunt utflod.

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jm beskrev de for meg i går (siden jeg ikke har hatt annet enn krafrier)

magen strammer seg helt, slik som en kynner, og det skal gjøre ganske vondt. Hvis de er regelmessige og de tiltar i styrke er de rier, hvis ikke er det bare kynnere, uansett hvor vondt det er!!!

Ta tiden mellom, så ser du om de er regelmessige... Og når det er mindre enn 10 min mellom ringer du føden! =))

Skrevet

Mine veer var som menssmerter. De varte vel kanskje 30-60 sekunder og så kjente jeg absolutt ingenting mellom veene.

Skrevet

Ved begge mine fødsler har magen blitt kjempestram, og jeg har hatt skikklige menssmerter i et knyttneve stort område like under navelen nåt riene kommer. Jeg kjenner at de kommer like over skambenet og kryper seg opp mot navelen og sprer seg i denne "knyttnevstørrelsen" ettersom rien bygger seg opp. Jeg hadde 5 rier i går, og ble nok minnet på hva jeg skal igjennom om noen uker eller dager.....:)

Skrevet

jeg får riene som vonde "tak" i korsryggen, og helt smertefritt mellom riene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...