Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Vi har snakket litt ang bryllup osv....jeg vil gifte meg her i Norge men mannen min vil at vi reiser til kurdistan. Jeg er i tvil, jeg vil ha familie og venner til stede, men forstår også hvorfor han vil til Kurdistan. Har dere noen råd og erfaringer å komme med? Hvordan foregikk deres bryllup? Men det samme vi er inne på temaet, hvordan fridde mannen deres?? Hadde dere vært sammen lenge? Ble dere godtatt av hans familie?
mammatil2. Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 hei! jeg er gift med en kurder fra irak.har vært det i 3 år,vi har ei jenta på 2 år,og venter nr 2 i nov.vi reiste til kurdistan i fjord var der i 2 mnd,da giftet vi oss der også.jeg har verdens beste familie der. vi hadde et veldig fint bryllup,men fest og mye gjester,var hjemme hos svigermor. jeg hadde tenkt til å reise nå i mai,men er gravid så da venter jeg,men kurdistan er et fantastisk sted. vi vurderer å flytte ditt.jeg prater en del kurdisk,så da går det bedre. jeg konverterte til islam når vi giftet oss,det er ikke noe man må.men jeg valgte å gjøre det. er mannnen sorani eller badini? lykke til.
Mulatica Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg hadde en tråd om det her inne for en stund siden, og fikk noen fine svar der. http://www.dinbaby.com/forum/thread/8861422 Vi skal gifte oss i Norge. Mannen fridde da vi var på ferie i hjemlandet hans, men vi hadde allerede bestemt oss for å gifte oss da papirmølla hos UDI gikk som treigest!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Jeg gifta meg i Pakistan med bare datteren min fra min familie tilstede. Det var litt rart, uten mamma og pappa der, men vi hadde ikke hatt råd til noe stort bryllup i Norge uansett. Vi gifta oss hjemme i stua i huset til fam hans, Imamen kom dit, og etter det så var det middag på et hotell. Dagen før hadde vi mehndi fest, vet ikke om det er i kulturen eller Islam... Vi møtte hverandre 24januar og gifta oss 10august samme året Det har vart i 4år snart da Mannen min fridde ikke på noen spesiell måte som vi er vandt med norske kanksje gjør, men vi hadde en forlovelses sermoni noen dager før. Vi ble godt tatt i mot av fam til mannen min, jeg var jo litt redd ofr det først siden jeg hadde ei datter fra før, men de var helt fantastiske med henne og godtok oss Det var de som ville hun skulle kalle mannen min pappa da vi var gift og dem for besteforeldre. Dere kan jo gjøre som vi hadde tenkt, ha en sermoni i Kurdistan først hvor dere gjør Nikkah, om han er muslim, og så har dere en fest, evnt går i Rådhuset og sånn med familien din når dere kommer tilbake hit Vi fikk ikke gjort det for mannen min måtte være 1 1/2år i pk, og da var likosm vitsen borte da han kom for min del Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå