Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Føler meg helt tappet fortiden jeg...Ikke sover jeg ordentlig og har alt for lite søvn...Går rundt som en zoombie og prøver hele tiden å rydde og vaske....Føler huset ikke ser ut fortiden. Så vanvittig mye støv og rot og dritt....Sola viser jo ALT når man går hjemme på dagtid.....Så skulle liksom slappe av nå på slutten, men går i grunn bare og føler jeg jobber.....Og blir helt tappet....Håper babyen kommer snart......! Noen andre som føler det slik?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Er "bare" i uke 37, men den siste uken har jeg hatt det akkurat som deg...Blir sliten bare av å se på alt som skulle vært gjort, og vil gjerne at det skal være reint og fint her til babyen kommer. Men er også helt tappet for krefter...Har egentlig mer enn nok med å holde unna oppvask og rot som samler seg opp i løpet av dagen. Om jeg går over tiden kommer jeg ikke til å ha krefter til å føde....
*We68* Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Er i uke 38, og har det akurat som dere. Sover og sover og null energi. Jeg fikk så mye kynnere isted, og tenkte" håper det ikke er rier, jeg gidder ikke bruke krefter akurat nå, jeg er sliiiiten" Enda så lei jeg er...sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå