Gå til innhold

Tok en test i dag tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den var som ventet negativ, men likevel så stakk det litt i hjertet mitt :(

Vi prøver for all del ikke, vil ikke ha lillebror eller lillesøster til Teodor på noen år, for vi vil gi all oppmerksomhet til Teodor, men jeg vet at om jeg hadde blitt gravid nå, så hadde vi klart det ! Men jeg gjentar : vi prøver IKKE, tar alle forhåndsregler !!!

Sambo måtte kjøpe test i går ;) Stakkars, alltid han som må ;) Sambo sa til lillemann i gårkveld at " kanskje har mamma en lillebror til deg inni magen sin :) " Men Teodor vil heller ha kattepus han ;)

Tror jeg er i overgangsalderen jeg altså... Har jo blitt så gammel også ;)

Er kvalm og har en merkelig følelse i livmor-området.... Er trøtt og sliten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Kremt, kremt*

DETTE har ikke jeg fått med meg, gamlemor!!!!!

Skrevet

Har ikke helt fått det med meg selv heller ;) Aner ikke hva som skjer med meg for tiden jeg, har hele tiden trodd at jeg fikk eggløsning selv om jeg tar Yasmin, men så fikk jeg høre på Skravle at det ikke er tilfellet! ?? Hmmm... For jeg kjenner hver mnd at noe skjer... Nå har jeg hatt mensmurringer i en ukes tid, og er kvalm og sliten... Puppene mine har forandret seg litt også, sambo lurte på hva jeg har gjort med dem idag ;) Men testen var negativ, puh ! Har tatt alle pillene mine siden jeg begynte på igjen for 8 mnd siden også jo!!! Hva skjer`a????

Skrevet

Håper du får det resultatet du vil ha snuppa:)

Dere hadde helt sikkert klart det, men er enig med deg i at det er best å ha god tid med hvert barn. Krysser fingre uansett;)

Vi kommer forresten til Levanger til høsten. Har fått barnehageplass i studentbarnehagen, og får vite om jeg kommer inn på skolen innen 15. mai. Men er så godt som sikker på at jeg kommer inn da. Skal ikke gå an at snittet har økt så mye at jeg ikke kommer inn.

Pc`n min er mongo, så er bare på internett når jeg er hos mamma, men skal nok klare å få gitt deg beskjed når jeg kommer inn:)

Gleder meg til mange flotte trilleturer til høsten!

Skrevet

Uff nei, jeg vil ikke være gravid igjen enda! Føler at det blir urettferdig ovenfor Teodor.

Tenkt på hvor dere skal bo da? Vi flytter jo til Skogn om en måneds tid, men trilleturer må vi få til :) Så kan dere komme på besøk på Skogn, i vårt store hus :)

Skrevet

Har dere kjøpt der hus?

Har ikke internett hjemme, for nettverkskortet har tatt kvelden, så er bare når vi er hos mamma at jeg er her inne. Sikkert derfor jeg ikke har fått det med meg.

Håper å få fam,leilighet i studentblokka på byborg, men har ikke hørt noe enda.

Tenker litt på å kjøpe noe selv også, men synes det er så skummelt:(

Liker best å bare kan ringe vaktmester hvis det skulle være noe galt, jeg;)

Tenker det samme som deg når det gjelder en nr. to da. Jeg var jo gravid i desember, men valgte å ta abort.

Jeg hadde rett og slett ikke klart to unger.

Er egentlig imot abort, men det får ikke hjelpe. Jeg ofrer ikke sønnen min sin framtid for å holde på mine egne prinsipper.

Svelger P-piller til den store gullmedalje her nå.

Pappa`n til Erlend har helt angst for at jeg skal bli gravid igjen.

Skrevet

Vi har kjøpt hus, i full gang med å pusse opp ;)

Jeg er imot abort, sambo også... Men jeg hadde fått veldig dårlig samvittighet ovenfor Teodor hvis jeg hadde blitt gravid nå... Men tror ikke jeg hadde klart å ta abort... Men jeg skjønner deg altså!

Vi gleder oss til dere kommer :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei dere to! (juni*stjerne og studentmamman)

Vi kommer også mest sannsynlig til Levanger til høsten! Snittet mitt er virkelig ikke noe å skryte av etter disse privatisteksamenene så da kan jeg ikke skjønne det om jeg får plass i byen.

Har heldivis fått bhg.plass i studentbhg. både her og i Levanger da!

Men hvorfor får du vite om du har fått plass allerede nå? (spørs vel hva du har søkt på d kanskje...) Hva skal du studere da? Og når får vi vite hvilken av studentbarnehagene vi får plass i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...