Gjest Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 har nesten ikke vært noe dårlig....i de siste dagene så har jeg vært så kvalm , sliten og trøtt.... + vondt i bekkenet.....! Buksene krymper og jeg føler meg til tider feit....er sikkelig deppa i dag.....så jeg sendte bort gubben i stede for skjelle han ut stakkar....!
Solskinnsjenta Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Trøsteklem til deg! Har du lyst på litt druer kanskje? Lag deg en god kopp te, tenn noen stearinlys og sett deg i sofaen og slapp litt av! ((klem))
Tussa og Sofie Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Huff, hørtes ikke noe hyggelig ut!! Det kommer vel noen sånne runder opp igjennom svangerskapet som ikke er så staselige. Har vært sånn selv i perioder, skikkelig deppa og føler meg bare stygg og sliten osv.... da er det nesten bedre å være litt alene! Og, sånn sett så er det jo hensynsfullt å sende mannebeinet på en liten tur isteden, sikkert ikke enkelt for dem heller bestandig. Jeg likte uttalelsen din om at det er buksene som krymper....hehe, var litt artig bare )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå