Gjest Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Er det slik at alle babyer blir rolige like før fødselen tar til? Jeg er to dager over tiden og frykter at jeg må vente lenge før det skjer noe. Min bebis er veldig aktiv, snur på seg, hikker og sparker godt fra seg. Det virker rett og slett som han ikke har tenkt seg ut. Er det noen som vet noe om dette?
Gjest Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Håper ikke det..her er det full turning og er 6 dager over i dag!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Hei! Jenta vår var aktiv gjennom hele svangerskapet, helt til siste slutt.. Plutselig gikk vannet.. Så jeg tror ikke det har noe å si om babyen er aktiv eller ikke..
VinterSol+2 Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 grunnen til at mange babyer roer seg ned mot slutten, er at de har dårlig plass. så om h*n har god plass, helt til slutten, så kan også baby være aktiv helt til slutten:) Da min mor fødte tvillinger, sparket den ene fremdeles etter at den andre var født og under fødselen. så barna er forskjellig:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Når jeg skulle ha storebror var han like aktiv hele tiden helt frem til fødsel... Så jeg ville ikke vært så bekymret for det. Jeg hadde ikke et eneste tegn på at noe kom til å skje, så plutselig gikk vannet i uke 36... Så det kan plutselig bare skje noe!!! =)) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå