Gå til innhold

Hva slags yttertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en nyfødt mai-baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg ikke tenkt noe mer på enn at jeg ser an vær og temperatur. Kommer vel litt an på hvor du bor også. Her har det vært bikini temp i dag, så fortsetter det slik blir det ikke nødvendig med så mye klær. Men har en lett foret jakke som storebror fikk etter fødsel, en type utenpåjakke. Så jeg kommer til å bruke denne.

Skrevet

Hvor tykk jakke cirka? Blir liksom litt usikker. Hun må vel uansett ha noe yttertøy på kvelden og slikt selvom det brått har blitt bikinisesong her også...

Skrevet

Hehe, nå spør du vanskelig...

Den jakka er tykk nok til 10 varmegrader, hvis man har normalt med tøy under. Litt sånn vår/høst jakke, I mykt stoff da. Blir det veldig kalt tar jeg bare på str.bukse under sparkebuksen. Men blir vel for det meste å bruke dyne i vogna når vi skal ut.

Er bilen veldig kald er det jo greit å legge dyne el et fleece pledd på bena, hvis du vet du skal ha babyen i vogn med dyne ellers...

Skrevet

Ja, en må være litt vanskelig iblandt... hehe:)

Tusen takk for svar ihvertfall, følte meg litt klokere nå.

Skrevet

Bra jeg kunne hjelpe litt da.. Regner med at du finner passende jakker/utetøy i butikken nå. Selv om jeg vet det ikke er lett å finne yttertøy til de aller minste

(er visst ikke meningen de skal være så mye ute- leita mye til storebror når han var 5-6 mnd)

Lykke til =))

Skrevet

Ja, jeg synes liksom ikke jeg ser noe til det i butikkene, er nok derfor det er så vanskelig å forstå hva de trenger også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...