Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Herre gud her sitter jeg alene hjemme igjen, guben er ute og fester og jeg sitter igjen hjemme for noen må jo ta vare på ungen... huff blir så frustrert har så lyst til å gå ut å kose meg jeg også, men kjener jo ingen her for bor her for hans skjyld fori han har vokst opp her, huff savner hjemmet mitt og de gamle vennene mine, bare dumt de bor så langt una og at han ikke liker noen av mine venner!!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Hørtes ikke ut som det er nye til fyr å samle på. Du er der for hans skyld og så lar han deg sitte alene og han liker ikke vennene dine fra ditt hjem. Om dere bor der han er fra kan ikke noen av vennene eller familien hans passe ungen slik at dere kan gå ut sammen?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 han har ikke lys til å finne på noet, han vil bare være sammen med di gamle vennene sine:( det er jo greit det ,men synnes det blir litt mye og når jeg ber han pent om å bli hjemme er han bare sur og grinete og vis jeg drar hjem og ut på byn der jeg er fra ringer han meg tusen ganger og det ender opp med at jeg må dra hjem fra festen for å ta meg av vesle gutt:( Får nesten lyst til å flyte fra han for å kunne hvere sammen med mine venner, så slipper jeg å høre hvor dum den er og hvor ta fatt den er osv.. Blir bare så frustrer.. må bare få det ut..
<3 Legoland <3 Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Vurder seriøst å flytte fra han !! Ta med deg lille gutt og stikk !! Du fortjener noe bedre !!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Du kan vel møte dine gamle venner selv om han ikke liker dem? Du tvinger jo ikke han til å være sammen med dem? Eller liker han dem ikke fordi de bryr seg om deg? Ikke første gangen en kontrollfrik nekter dama å ha venner fordi de forteller henne at han ikke er no særlig å spare på....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 høres ut som den situasjonen jeg var i for under ett år siden, jeg tok tingene mine og flyttet laaaaangt vekk! og gjett hva? han kom KRYPENDE etter!! Så ikke nøl, DU som er mor kan ikke gå å trøkke ned i gal energi hele tiden, du kommer til å gå på veggen! Hvor gammel er lille gulle deres? og hvordan er han til å ta vare på barnet sånn ellers? skal krysse fingre for dere.. xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå