Gå til innhold

Besafe combi/comfort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at combien er fra 0-18 kg og comfort fra 9-18 kg. Comfort er 1000.- billigere... men combi vant jo testen.

Hva har dere? Noen å anbefale?

Hun er 9 kg nå og vi skal snart kjøpe nytt, men har vi bruk for combi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt combien, og kan ikke forstå hvorfor det står at det er fra 0-18kg,ville aldri lagt en nyfødt i den.... Fordelen med combien er at du kan justere sittestillingen, og den kan monteres begge veier.

Skrevet

Kan justere sittestillingen på comforten også. Iallefall på den vi har.

Skrevet

Jeg har også kjøpt combien....grunnet at det kan monteres begge veier og justering av sittestilling...kjøpte det på tilbud nå i påsken for 2795,-, så da syntes jeg det var greit egentlig.

Skrevet

ok, det var jeg ikke klar over. :o)

beklager.....

Skrevet

Kan ikke comforten monteres begge veier? Da er iallefall en utelukket for hun er bare 9 mnd

Skrevet

Leste inne på siden at den kun kan monteres en vei(fremover)...sånn jeg forsto det iallefall.

Dette står:

Når vi i BeSafe skulle utvikle en framovervendt stol hadde vi som mål å sette en helt ny standard innen sikkerhet, brukervennlighet og komfort. Et viktig mål var at stolen skulle være en aktiv sitteplass. Her har barnet derfor stor bevegelsesfrihet og god benplass. Stolen er regulerbar i flere ulike sittestillinger som enkelt kan justeres uten at stolen behøver frakobles eller etterstrammes.

Skrevet

Vi har combi og er veldig fornøyd så langt. Fikk de i butikken til å montere det i bilen for oss.

Det er kun combien som kan brukes begge veier.

Skrevet

Comforten er rent fremovervendt

Kid er rent bakovervendt

Combi kan brukes begge veier...

Du må hvertfall ikke kjøpe et rent fremovervendt sete til en liten baby, men det leste jeg at var uaktuelt - bra! :-) Combi er et knallsete, selv liker jeg Kid best, det er rent bakovervendt, da blir man ikke fristet til å snu for tidlig, og det er litt nettere enn Combi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...