Gå til innhold

Snille svigermor :) :)

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. etter jeg leste innlegge til NewYorkMom.. om toeybleier.. saa ble jeg litt nysjerrig paa aa proeve.. men har ikke helt funnet ut av aassen disse fungerer da...

Nevnte for svigermor i sted, at jeg vurderte litt aa proeve toeybleier osv.. og etter et par minutter.. saa kommer hun ned med to pakker toeybleier hun hadde liggende.. noen som datteren hadde faatt i gave, for noen aar siden, men som ikke ble brukt.. saa naa sitter jeg her med 20 toeybleier hihi :P med forskjellige nuuusselige moenster.. saa da kan jeg jo proeve aa se hvordan disse fungerer naar den lille kommer..

Blir det for stress, legger jeg dem bare bort.. men liker jeg dem.. blir det aa kjoepe inn litt flere, og bruke toeybleier :D:D men kommer uansett til aa ha engangs liggende :D:D

DIsse bleiene er med borrelaas, og merket er "kooshies" eller iallefall det som staar paa paakene.. :P

I en pose utenom laag ogsaa saanne bokser med papir innlegg? eller hva de er lagt av... de er myke aa ta paa. men tynne hehe... 2 pakker.

Men hvordan fungerer da dette.. skal man legge dette papiret i bleien for hver gang..? og saa hiver man dette i do..?

Skal man bruke noe mer enn det papiret... ?

Skal babyen tisse rett paa papiret.. ? Eller i toeybleien...? :P

Leste noe om innlegg man legger i om natten om babyen eks. tisser mye...

Proever aa finne informasjon paa internett.. men har ikke lykkes helt med aa finne den rette informasjonen slik at jeg forstaar dette..

Haaper noen kan hjelpe.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kikker igjennom bleiedebatten er det en del informative innlegg om tøybleier!! Vurderer faktisk tøybleier etter å ha lest innleggene til newyorkmom idag jeg også!

Svigermødre er fint å ha:) eller..... i entall, hvertfall;)

Skrevet

hehehe ja der sa du d.. i entall :) Ja hun er helt topp hun jeg har:P har vert borti en siiiiiiiiiinnsyk foer.. saa er veldig gla for henne jeg har naa :)

Jeg faar komme meg inn aa lese litt.. leser noe om at man maa bruke et slags yttertrekk paa toeybleiene.. men jeg mener man ikke skal maatte det paa disse bleiene.. di er av 100% bomull.. de som ga disse til hun svigersoestra mi, de har hengt en lapp med pakkene, der de har skrevet at "disse bleiene skal kunne brukes uten plastbukse"

Saa det betyr at disse bleiene ikke trenger "noe mer"... alsaa.. kansje bare innlegg inni ? Faar se om jeg finner utav d..

takk for svar uansett :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...