Gå til innhold

familie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som syns det kan bli litt MYE familie for tiden? Jeg har nylig flyttet tilbake til hjembygda etter aa ha bodd borte i 7 aar. Jeg har termin om 2 dager og jeg foeler at de spiser meg opp. Blir helt sliten av at de ringer kosntant for aa hoere om noe skjer, stikker innom kjempeofte bare for aa sjekke om vi fortsatt er hjemme.... aaaargh...i dag klikka det helt for meg etter at baade moren og soesteren min hadde ringt 2 og 3 ganger hver foer klokka var 1!!! Da gikk jeg og la meg....tror du ikke de fortsatte aa ringe? HJEEEEELP!!! kjente at hele dette opplegget gjorde meg deppa og sliten.... det skjer jo ingenting, og naar noe skjer vil jeg jo selvsagt gi beskjed! slutt aa mas paa meg, han kommer ikke ut enda!!!!!! jeg har saa lyst aa si ifra, men jeg faar det ikke helt til....saa det ender bare opp med at jeg blir veldig stille og haaper at de skal ta hintet....men det gjoer de jo ikke!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff som jeg syter og klager for tiden....kjenner virkelig at det taerer paa naa gitt!

Skrevet

Kanskje du bare skal si fra, de vil jo deg alt det beste. Klart man blir lei alt maset, særlig om man går over tiden. Min familie er også veldig spent, men jeg synest det er ok. Alle er forskjellig, du må bare si hva du føler.

Skrevet

Ja....det er det da. jeg faar ikke helt til aa si ifra. Saa naa syns de sikkert bare jeg er sur og gretten....og det er jeg jo ogsaa.... :S

Skrevet

Må si at det er deilig å høre at det ikke bare er meg som sliter med innpåslitne familiemedlemmer. Har dem så opp i halsen akkurat nå. Ja til pusterom, nei til konstant mobildekning!

Skrevet

ja, det er jo det som har skjedd da....jeg har blitt lei av dem. Jeg er ikke vant med dette familiejaget.... jeg vil rett og slett ikke ha kontakt flere ganger dager.

Skrevet

Jeg synes at det er rart at de ikke forstår dette selv heller. De er jo egentlig normale oppegående mennesker og burde selv se det. Prøvde å si i fra til min mor men hun ble så fornærmet så JEG endte opp med å unnskylde MEG. Arrgg, mødre i overgangsalderen i samkjør med gravid datter med egne hormoner = ingen god kombinasjon. Svigermor tør jeg ikke si noe til. Ønsker ikke at de skal føle seg dyttet vekk, men at de skal skjønne at min tålmodighet har en metningsgrense den og. Det er ikke noe koselig når graviditeten forvandles til et mareritt av brysomme familiemedlemmer.

Skrevet

hej

jeg veit det kan være slitsomt med familie og jeg mener helt du er i din rett til at si ifra overfor dem på en pen måte det er nå du skal slappe av.

men vend den lige lidt og sæt pris på at de bryr sig,jeg er dansk og har min far i dk han kom ikke til min førstes barnedåp og han rejste på ferie uten at si ifra da jeg hadde termin,min mor døde for 2 år siden og min storebror bor i england.så selvom jeg forstår hvor slitsomt det er så sæt pris på at de bryr sig og at du har dem,jeg får nemlig ikke noen opkald og kan godt føle mig nok så aleine innimellem og når jeg vil fortælle noe ender jeg ofte med at legge tlf fra mig igen fordi der ikke er nogen at ringe til mere.

så imorgen når de ringer så sig du vil sove lidt eller noe sånt og sluk tlf men vær glad for de er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...