Gå til innhold

Hvor mange her inne synes selv de er veldig PENE?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet selv at jeg er veldig pen.

Har alltid vært populær blant guttene og synes faktisk selv at noen ganger er jeg bare verdens peneste...haha, det hørres sikkert rart ut men jeg føler det...god selvtillit, er vel lovt det:-)

Må innrømme at jeg også har kommet meg unna en del "situasjoner" med å spille på utseende mitt, foreks slapp jeg en trafikk bot på 1000kr...en ung politi mann sa det var ok for denne gang.!:-)

Av og til er det veldig greit å være pen ja!

Nei, jeg har verken silikon eller falsk kropp..jeg er naturlig vakker heldigvis:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste mennesker overvurderer seg selv...

Skrevet

Så flott da = )

Bra for deg sier jeg da !

Skrevet

uff , ja je er såååå pen at jeg skulle fått bot !!

Skrevet

Ja så få se bilde av deg da.. Hvis du har så god selvtillit lurer jeg på hvorfor du er anonym????

Skrevet

Jeg synes at jeg selv er pen, ja. Litt feil her og der, men jamnt over pen hehe. Det syntes jeg IKKE da jeg var yngre, det er noe som har kommet med alderen (nå hørtes jeg gammel ut hehe). Er stort sett fornøyd med speilbildet, og det er ejg ikke flau over å si ;)

Skrevet

Så typisk reaksjon når noen jenter er pene! Skjønner godt hun er anonym for alle jenter reagerer så teit mot andre veldig vakre og populære jenter..

Jeg var veldig vakker og populær før, men den tida er forbi.. =(

Skrevet

Nasse nøff (!) !!

Det er netopp p.g.a slike som DEG jeg er anonym...janteloven kalles det,og hvorfor skulle jeg hatt nick og vist bildet av meg selv?

Vet selv jeg er pen, trenger ikke bildet...men ja jeg har bilde av meg under nicket...så du kan jo lete:-)

Skrevet

Jeg er selv av den mening at jeg er pen, jeg er ingen supermodell eller noe, men jeg vet i allefall at jeg ikke er stygg.

Det ekstra morsomme med denne tråden er jo at Kozy, Piadi og Elendig mamma (som alle tre har svart) er veldig pene damer det også:) Men de er forskjellige som dag og natt alle tre!

Skrevet

Takk anonym...derfor er jeg anonym ja:-)

Hvor mye dritt snakker ikke jenter om hverandre??

De tåler ikke pene jenter og må snakke dritt om dem for og hevde seg selv. slik er det bare!

HI

Skrevet

Jeg er veldig pen. Får hele tiden komplimenter for utseendet og kroppen. Men i motsetning til HI, så har jeg ikke latt det gått til hodet på meg:)

Skrevet

Jeg er pen:) Får ofte, kanskje nesten daglig komplimenter for utseendet mitt. Jeg har alltid vært litt penere enn de "normale", men nå tror jeg jeg har min "gullalder" altså... Men jeg vet at om 10 år ser jeg sikkert rætttt ut.... Og nei.. Jeg har ikke god selvtillit og bruker ikke utseendet til å "skaffe" meg fordeler... så det så... men silikon det har jeg lyst på... for uten melk i pattene er de blitt rimelig små... og ja jeg syns jeg er heldig som ser ut som jeg gjør. det må være dritt kjipt å ha et kjipt eller veldig normalt utseende. og nei jeg bruker ikke sykt med sminke.... tihi.. morsom tråd. herlig å kunne skryte litt av seg selv i en enormt travel hverdag med to bittesmå...

Skrevet

Synes det er greit at folk synes de er pene. Men hvis de synes at de er så utrolig vakker ,at de bare må rope det ut!!! Og når de spiller på utseende sitt, så mister de hele sjarmen…..

Skrevet

Takk Aga! Jeg har lært litt på skolen;)

Skrevet

Hallo! Hvor er det du ferdes da siste anonym? Nesten daglig komplimenter for utseende høres veldig usannsynlig ut, uannsett hvor pen man er. Kommer folk liksom bare bort til deg og sier hvor pen du er? Familie og nære venner teller ikke altså, for de er jo ikke akkurat objektive.

Jeg fikk en del oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg var tenåring, men den tiden ser ut til å være forbi gitt. Tror ikke jeg er blitt stygg akkurat, men ikke så pen som før altså. Skulle ønske je var ett skikkelig råskinn av ei dame, hehe... Tror ikke de fleste overvurderer seg selv, jeg ble ihvertfall alltid positivt overraska når jeg fikk blikk/kommentarer. Jeg kjenner flere som undervurdere seg selv, men bare 1 som overvurderer seg selv.

Skrevet

Av en eller annen grunn tror jeg ikke jeg hadde synes HI var pen om jeg kjente henne. Å være "høy" på seg selv er sååå usexy!

Skrevet

jeg var den "siste" anonyme. nei det er ikke villt fremmende som sier det. men innimellom deg og. misunnelig kanskje?

Skrevet

Ikke villt fremmede nei.... hvem er det da? Mora di?

Skrevet

En ting som irriterer vettet av meg er at mange ikke ser forbi utseendet mitt. Ja, jeg har vært heldig i genlotteriet, men jeg er faktisk intelligent, morsom og snill i tillegg. Men opplever ofte at folk ikke ser MEG.

Og de gangene jeg, feks, har vært på dib-treff og jeg presenterer meg med nicket, så får folk hakeslepp. "Er det du som er...? Jammen, jeg trodde du var... ehhh... eldre, eller at du ikke så sånn ut liksom"

At man tilfeldigvis ser bedre ut enn gjennomsnittet, betyr ikke nødvendigvis at man er dum som er brød!

Og det var dagens utblåsning.

Skrevet

Ha ha ha, dette innlegget var jo meget intelligent!

Skrevet

Er jo bare en her inne som alltid maser om janteloven da. Så da vet hvertfall jeg hvem HI er.

Skrevet

Ja, mora mi også... Herregud.. din geit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...