Tulletutta Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Er lav og var litt små tjukk(he he) før eg ble gravid 158 cm og 65 kg.. har til nå lagt på meg 3 kg, men syns ikkje det er noko kjekt.. trudde ikkje eg skulle reager sånn på dette. men liker ikkje det eg ser i speilet. har altid fått høre at eg er feit av foreldre og ander i nær slekt så eg har vel ikkje det beste utgangspunktet.. det som hjelper litt på er at samboeren min syns eg er kjempe sexy og forteller meg det. hadde han ikkje gjort det så hadde det nok vert verre.. vet eg har ikkje lagt på meg masse men alt ligger jo rundt magen. huff huff men med mine lange bein og korte rygg så kan det ikkje legge seg så mangen andre plasser.. nei måtte vel berre lufte meg litt..
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg slet masse med å godta forandringer i mitt første svangerskap, klarte ikke helt å like de extra kiloene, selv om jeg visste at det bare var bra og at babyen trengte det. De forsvant imidlertid ganske raskt og smertefritt etter fødselen, og kroppen min endret seg ikke så mye av graviditeten. Denne gangen slapper jeg litt mer av, men kiloene kommer allikevel som julekvelden på kjerringen... Prøv å slapp av og kos deg med den voksende magen, spis sundt og hold deg i aktivitet. Må legge til at når jeg ikke er gravid synes jeg absplutt alle gravide er kjempeflotte og blir såååååååå misunnelig på magene deres....
alvis Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Jeg sliter også med det. Husker at det var akkurat det samme da jeg var gravid første gangen. Føler meg feit og stygg og orkar ikke se på meg selv. Det blir bedre etterhver magen kommer frem. Da ser du gravid ut og føler deg mer stolt en feit. Det gjorde jeg sist og håper jeg vil gjøre det denne gangen også. Du er sikkert kjempefin og babyen i magen din stortrives:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg liker ikke den gravide kroppen min.. Føler meg utilpass og småtjukk, og selv om jeg vet at belønningen i slutten er helt fantastisk så klarer jeg ikke glede meg over det nå.. Er 19+0 idag, så snart halvveis, og har vel lagt på meg 3 kilo eller noe. Er ikke så mye kiloene jeg er bekymret for, men heller fasongen.. Helt sprøtt og tenke slik, og føler meg liksom litt utafor, pga de fleste rundt meg ser ut til å like å gå gravide. Men legen sier at slik er det bare for noen, og jeg trøster meg med at det heldigvis bare er 9 mnd.
Tulletutta Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 ja godt å høre det ikkje berre meg iallefall.. prøver å slappe av men er ikkje heilt fortorlig med mine nye og runder former enda kanskje når eg får skikkelig kule mage som eg nok får .. magen min er jo ikkje større i lengde enn 15-20 cm fra brystbenet til navlen..
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Kan ikke si at jeg sliter egentlig, jeg synes det er gøy å se at magen vokser og sånt. Men det er på en måte litt skummelt også. Plutselig er det nesten ingen av klærne mine som passer lenger. Ser meg i speilet i forbifarten og ser en helt annen kropp enn for noen få måneder siden. Også er det jo ikke bare kroppen, det er psyken, tankene, interessene, ALT er annerledes liksom. Jeg skjønner veeeeldig godt at mange sliter med å venne seg til ny kropp og nytt liv på 1-2-3 jeg, og jeg tror det er helt normalt å ikke bare være happy-happy hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Å jaaaaadaaa...kan love deg at jeg sliter med bildet av meg selv nå. Jeg er ikke mer enn 152cm på strømpelesten og og når man får den store magen, så ser man jo bare ut som en ball, syns jeg...sukk...akkurat nå føler jeg meg som ei pære med to ben =)
eli81*høygravid* Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Det er godt å se at mange har det på samme måte! Jeg har nesten hatt litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært superhapppy hele tiden, men til tider syntes det har vært ganske vanskelig.. For meg ble det mye bedre da jeg passerte 20 uker, for da fikk jeg en litt mer ordentlig gravid mage. Men det er jammen ikke lett når en har kjempet mot kiloene i mange år å akseptere at de bare renner på..
bomper`n Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 jeg "sliter" også med denne nye fasongen eller rettere sagt, manko på fasong. er bare 12 uker på vei, men har fått en enorm mage og trives ikke med det. føler meg feit og fæl.. gleder meg til magen blir litt mer "fylt opp", og jeg blir seende gravid ut i stede for feit..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #10 Skrevet 28. april 2007 De som mener man føler seg som afrodite med en hemmelighet i magen kan gå og ta seg en bolle.... Først er man trøtt og kvalm, så føler man seg litt småfeit, og så blir man så stor at man vralter av gårde.... Herlige tider!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. april 2007 #11 Skrevet 28. april 2007 Tja...det kan vel ikke karakteriseres som mitt gravide kroppsbilde siden strekkmerkene jeg fikk da jeg gikk med snulla aldri kommer til å forsvinne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå