Gå til innhold

Flere som har en ego samboer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så knust.. Han vet at jeg ikke kan drikke og EN må sitte hjemme med sønnen min. Så sier han; syns du ikke kan drikke du og, synd du ikke kan være med, hadde vært godt med en øl (akkurat som han ikke tar en øl hver kveld) osv... Føler jeg blir varm i tryne og er på gråten. Er så alene i dette svangerskaper....:(( blir så deprimert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo bare si hva du føler, få det ut!!! Kanskje det er det han vil, at du skal være mer tydlig. Klart det kan bli kjedlig for mennene å sitte hjemme med oss hver kveld, særlig når man er hormon-bomber. Min sambo spør alltid om det er greitt at han går ut og lufter seg litt, og dersom jeg ikke vil sitte hjemme alene, så får han versågod sitte her med meg. Det er jo hans barn også!! Men, selvsagt får han gå ut av og til.

Og han tar seg ofte et glass vin eller øl på kvelden, men det gjør meg ingenting. Hadde det gjort meg noe, sa hadde jeg sagt det.

Lov meg at du forteller ham hva du føler, er sikker på at han aksepterer dine ønsker.

Skrevet

hørtes ikke så hyggelig det nei...

Jeg selv føler at det er digg når han drar ut for tiden (har 10 dager til termin). Føler meg så kjedelig her jeg sitter uten og orke så veldig mye. Syntes det er bedre han finner på noe... så kan jeg se en skikkelig jentefilm og krøllle meg godt oppi sofaen uten noe dårlig samvittighet. hehe

Skrevet

Synes det er bare deilig med en alenekveld av og til jeg, men så er det sjelden mannen min går ut for å feste da...

Men har du ikke noen venninder du kan gå ut og møte da, det gjør jeg.. Vi samles f.eks en 3-4 jenter og går ut og spiser middag en torsdags kveld, helt uten alkohol, de skal jo på jobb dagen etter og jeg er gravid. Men masse sladder, skravling, latter og kos, gir meg masse, og mannen min synes det er bare koselig at jeg går ut og lufter meg litt. Da kan jo han gå på kino med er kompis søndagen etter uten dårlig samvittighet også.

Du må finne ting som gir deg det sosiale du trenger og forlange å få det, du kan ikke gå på fest, men du kan gjøre masse annet. Og de resterende dagene i uka kan dere være hjemme og kose dere sammen.. Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...