Gå til innhold

Flere som har lav mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva kommer det av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det.. men jeg venter jente:D

Skrevet

Har hørt at lav mage er jente mage!

Men uansett, jeg har hatt lav mage denne gangen, men siste uken har den sunket enda lenger ned.. Nesten som den henger over bukselinningen, og set er ikke mye behagelig å gå med.

Skrevet

hmm.. har lurt litt på dette jeg og;) Har hatt veldig lav mage hele tiden. Opplever aldri spark i ribbena. *Sist var magen mye høyere... Jente begge gangene! Men kanskje det har noe å si at jeg ikke er så godt trent denne gang...?? Har ikke trent siden jeg gikk gravid forrige gang (snart 4 år siden..)

Skrevet

jeg er i uke 29 og har fått kommentarer på at jeg har så lav mage... venter jente, har gutt fra før, og ha var magewn helt annerledes.... merkelig så stor forskjell det er fra gang til gang...

Skrevet

hadde høy mage med nr 1. og lav nå...de sier at du som regel bærer lavere og lavere det har med at livmoren er brukt å gjøre...jeg vet ikke hva jeg venter men har litt gutte følelsen i gjen :)

Skrevet

Jeg har lav mage - mye lavere enn sist syns jeg. Kanskje det er fordi det er nummer to. venter jente - fikk gutt sist.

Skrevet

Jeg har lav mage. Dette er nr 4. Det er første jente, men jeg tror det er fordi jeg har fått noe nedsunket livmor for hvert svangerskap. Jeg kjenner ikke noe i ribbena. Det gjorde jeg med alle de andre. Er nå snart 35 uker på vei.

Skrevet

jeg har hørt at rund mage er jente og spiss mage er gutt.

Skrevet

jeg har veldig lav mage og venter hundre prosent en gutt:)trur nok det er forskjellig...men jeg kjenner godt spark i ribbeina da:)

Skrevet

magen synker jo som oftes på slutten da. når hodet legger seg dypere ned og fester seg kansje så følger liksom resten av kroppen med ;-) Min mage er typisk nedsunket slik iallefall. Har ikke igjen mage øverst mer. og magen blir større utover heller

Skrevet

min begynte å synke i uke 30-31, men er ikke typisk "nedsunket" enda. Har en liten kulemage som bare syns forfra og ikke bakfra, og venter jente. typisk guttemage med jente inni mao..

Magen har også vært lav hele veien, syns det er helt rart å høre om folk som brister og brekker ribben osv, her rekker hun bare så vidt opp om jeg sitter foroverlent! Mens det feks har vært ubehagelig med bukseknapper helt siden 1trimester...

Har aldri vært gravid før, så kan ikke være fordi livmoren er "brukt" heller. tenker at det kan ha noe med hvordan baby ligger, hvordan du legger på deg, kanskje noe med hvilke muskler som er trent + + +..

alle er iallefall forskjellige..

noen ser ut som om de har på badering, andre som om de har svelget en bowlingkule.. ganske facinerende da!

Skrevet

har lav mage og venter jente.sparker mye nede.og må derfor tisse også hele tiden,heheh

Skrevet

Ta en fotball under genseren har dere min mage, hehe. Lav og spiss akkuratt som en fotball, venter jente jeg da.

Skrevet

hahaha, det var med mannen min sitt nick, nei han har ingen mage heldigivis, haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...