frøkenfryd Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Litt utenom tema,men jeg skulle så gjerne tatt med min 1-åring på gårdsbesøk her i Bergen, tenker på sånn type åpen gård hvor man betaler billett og får seg på dyrene og annet kjekt på gården. Noen som vet om det finnes noe slikt i Bergen/omegn? Har søkt på nettet uten å finne helt ut av det. Fant en Langegaarden, men ikke sikker på hvilken ordning de har der. Noen? Blir veldig glad for svar )
Crazywoman Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Det lurer jeg også på! Bra tiltak/spørsmål:)
Gjest Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Hei! Sjekk ut: http://saetregaarden.no/index.php/659834 Det er i alle fall en gård med dyr, og en liten kafe med vafler ol... Å så er det kjempefint turterreng der å, så man kan slå flere fluer i en smekk!
Gjest Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Er det Langegården som ligger ved Fjøsanger? Har vært der og jeg Det er en privat gård, som har åpent hus ved arrangementer. Ellers er liksom gårdsrommet privat. Det bor en familien der... Men det er flotte turveier der, og går du der kommer du forbi sauer og hester (om de er ute), en gris, og høner som går fritt (når de er ute...). Litt rotete forklart kanskje? Men i alle fall. Flott å gå tur, og litt dyr å se der i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Strutsefarmen i fyllingsdalen har åpen gård i morgen og på søndag. Kl. 11-15 tror jeg. Kjempekjekt der. Lam, sauer,griser,strutser,kuer ol. Kan få kjøpt strutseburgere, hot dog ol. der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå