Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt utenom tema,men jeg skulle så gjerne tatt med min 1-åring på gårdsbesøk her i Bergen, tenker på sånn type åpen gård hvor man betaler billett og får seg på dyrene og annet kjekt på gården. Noen som vet om det finnes noe slikt i Bergen/omegn? Har søkt på nettet uten å finne helt ut av det. Fant en Langegaarden, men ikke sikker på hvilken ordning de har der. Noen? Blir veldig glad for svar :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på! Bra tiltak/spørsmål:)

Skrevet

Er det Langegården som ligger ved Fjøsanger? Har vært der og jeg ;) Det er en privat gård, som har åpent hus ved arrangementer. Ellers er liksom gårdsrommet privat. Det bor en familien der... Men det er flotte turveier der, og går du der kommer du forbi sauer og hester (om de er ute), en gris, og høner som går fritt (når de er ute...). Litt rotete forklart kanskje? Men i alle fall. Flott å gå tur, og litt dyr å se der i alle fall.

Skrevet

Strutsefarmen i fyllingsdalen har åpen gård i morgen og på søndag. Kl. 11-15 tror jeg. Kjempekjekt der. Lam, sauer,griser,strutser,kuer ol. Kan få kjøpt strutseburgere, hot dog ol. der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...