Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ville bare høre om jeg kan være med dere å leke litt..

Jeg har hengt inne på Dine, Mine og Våre barn på barnimagen en stund, men nå har jeg endelig fått gullet mitt, og tenke høre om jeg kunne være med å leke her?

Håper det er like hyggelig, provoserende og ærlig her inne som det var på den andre sidene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, her er anonym knappen borte, så folk er ikke så friske i frasparka, men det kan vel være like greit. Her vet man hvem man diskuterer med, det kan være vanskelig i innlegg der kun du har nick og resten er anonym.

Skrevet

Gratulerer med gullet og velkommen hit! Kjenner nicket ditt fra den andre siden..

Vi har ingen anonymknapp det er sant, men det har da tatt seg opp her litt i det siste. Vil vi være anonyme, krabber vi bare over på den andre siden.

Jeg synes det er kjekt her inne, og kikker stadig innom. Tror vi er ærlige her. Kanskje ikke så provoserende. Men dersom stadig flere kommer innom her, kan diskusjonene også bli litt friskere.

Skrevet

Jeg har aldri hatt bruk for anonymknappen. Men jeg skjønner at ikke alt er like enkelt å spørre, svare på uten den, så jeg klandrer ingen for å bruke den. - så lenge man ikke er ufin mot andre.

Håper å kunne bli en bidragsyter her inne jeg også!

Skrevet

Hei til deg også :-)

Vel siden jeg både har barn og venter barn hører jeg til på begge sider. Jeg bruker anonymknappen når jeg kan, men siden jeg ikke kan det her så kommer jeg sikkert til å skifte nick ofte. Jeg ser jo behovet for å vite hvem en snakker med, slik at en vet om det er en to eller fem ulike diskusjonspartnere. Men jeg liker også å være anonym, jeg kjenner til andre brukere av dette forumet og en mengde brukere av dinbaby og barnimagen, og jeg har kjent igjen flere.

Jeg vil ikke nødvendigvis at folk jeg tar bussen med, eller ser i kantina skal vite så mye personlige ting om meg. Hva jeg er blitt såret av, ting jeg er usikker på angående barnet mitt, ting jeg er redd for etc.

Det er noe litt ydmykende med det.

Skrevet

Akkurat den problemstillingen skjønner jeg.. Har ikke tenkt på det iom at jeg ikke kjenner noen her inne..

Skrevet

Hvordan vet du det da? At du ikke kjenner noen mener jeg?

Nå må jeg jo si at jeg husker ikke noe spesiellt om deg, om du er stemor, eller mor, eller begge deler :-)

Men det skal ikke så mye til for at den i blokka, feltet, eller bygda di kjenner deg igjen. Så ser de alderen din, navnet på gutten din som nettopp er født, de ser hvor mange barn du har, hvor mange stebarn, du forteller når du reiser til spania, og du er inne og forteller at du ikke kan amme, kanskje diskuterer du litt inne på de andre debattene om hvilket bilsete som best passer i en ford mondeo og forteller om hvilken barnevogn du har. du legger til at du er intensivsykepleier, og at du nettopp har flytta.

Som sagt dette var bare tenkte ting, men skal ikke så mye til å legge to og to sammen, det er et lite gjennomsiktig land vi lever i. Mener altså ikke å være ekkel med det jeg skriver, bare hvordan jeg tenker.

Skrevet

Velkommen hit. Er er det varierende hyggelig synes jeg, men det er bedre etter at anonymknappen ble fjernet. Morsomt med nye nick i hvert fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...