Gå til innhold

mister dere mye hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 5 1/2 mnd. De siste ukene har jeg mistet en del mer hår enn vanlig. Har heldigvis ganske tykt hår, så det viser ikke (enda), men lurer litt på hvor lenge etter fødsel det er vanlig at dette varer? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, startet da hun var 3 mnder, og nå har jeg vel mistet omtrent halve håret mitt. har som deg tykt hår, så det er stort sett bare jeg selv som ser det.. har avtatt litt nå virker det som, eller kanskje det er forddi det ikke er så mye hår som kan falle av lenger..

helsesøster sa det var hormonforandringer som var årsaken, og det er det amminga som gjør. og det slutter vist når en slutter og amme..

gleder meg ikke akkurat til og gå rundt med en sky av babyhår på hodet når den tid kommer heller..

Skrevet

Jeg fødte for 8 mnd siden og mister enda hår... Ikke like mye som 3-6 mnd etter fødsel- da var det helt EKSTREMT!! Hår overalt!! Hver gang jeg hadde dusja så lå det et teppe av hår på badet og i hårbørsten... Utrolig kjipt... Mister litt fortsatt+ at det har begynt å gro igjen på hodet mitt så har sånn fin manke med masse småhår over hele hodet... Nice...;)

Skrevet

Det er 6 og en halv mnd siden fødselen og nå har jeg heldigvis slutta å miste hår.Er ekstremt letta, trodde jeg skulle bli skallet , men nå har hårene begynt å vekse ut så jeg har fått en merkelig kaktus oppå hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...