Mandragora Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Ca hvor mange timer sover babyer på ca 7 uker?!?Jeg synes jenta mi sover så lite, bare et par-tre timer på dagen og ikke noe før kvelden, i 23 tida. Men da sover hun helt til 05 tida Bør hun sove mer?
Gjest Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Helt normal søvnmengde. Jenta mi sov enda mindre, for hun våknet flere ggr på natten i tillegg. Noen sover mye andre lite, begge deler er like normalt. Og hun sover jo veldig godt om natta da :-)
hurra1971 Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Dette høres nøyaktig ut som min gutt som er 7 uker i morgen. Jeg har lurt på det samme, men etter å ha lest litt her inne har jeg slått meg til ro med at dette er ganske normalt. ....Men utsagnet om at alle babyer bare sover og spiser kjenner jeg meg ikke helt igjen i nei...haha...
Mayå Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg føyer meg i samme rekke. Min datter er 7 uker og 2 dager og hun sover svært lite på dagen. Kanskje en time og to tilsammen. Men hun sover også ganske godt på natten heldigsvis.Så ja det er ikke alle som sover hele tiden. Men vi er da heldige at de sover om natta for det er det som teller spør du meg.
sirkelkatten Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Sånn var det hos oss også de første ukene. Kanskje bare et par timers søvn på dagtid, også var han våken til kl 23 på kveldene. Men plutselig da han var drøyt 8 uker snudde det helt om, da sov han mange timer på dagtid (oppstykket, men dog), og tok kvelden 19-20 om kvelden. Så hold ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå