Gå til innhold

De som er i uke 6+


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvilke symptomer har dere,jeg har stort sett bare kvalme på morgenen,lite stikninger i magen,ble glad når kvalmen kom,men har få symptomer ellers, har en MA bak meg så jeg er veldig nervøs for at det går galt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forstørrede bryster som er litt ømme og hardere enn vanlig. Av og til litt stikking/strekking sånn ca der livmora skal være. Var kvalm i går og i dag =) Ble glad for kvalmen jeg også selv om det er pyton =(

Har hatt en SA jeg for 1,5år siden og er litt urolig denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstørrede, "fulle" pupper, kvalme på ettermiddag/kveld, stikninger i magen og luftplager..men det går seg vel til etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt ømme pupper, er skrubbsulten(!) nesten hele tiden, litt stikninger i magen. Men egentlig veldig lite symptomer i forhold til det jeg trodde.. Klarer nesten ikke å tro det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm, har litt ømme bryster (ikke så veldig ille), stikkinger/murring i magen, veldig trøtt, økt apetitt. Jeg har en SA i 13. uke bak meg så jeg er også veldig nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her kommer og går symptomene,har søkt om tidlig UL,helst i uke 8-9,hadde i uke 12 sist,men vil ha tidligere. Men det var 8 ukers ventetid (kunne gå 8 uker) før jeg fikk time. Jeg får uansett i uke 12,pga epilepsi,får jeg ikke før det på sykehuset tar jeg en privat. Sambo skjønte ikke helt det med å ta UL,så lenge jeg blødde var jo alt bra mente han,men da sa jeg at jeg blødde jo ikke da jeg hadde en MA,nei du sier noe der sa han,men det var jo ingenting man kunne gjøre fra eller til sa han,hvis det var noe,men da sa jeg at man blir litt beroliget og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesulten!!! akkurat som jeg holder på å dø...tåler ikke fyllelukt og ja.. puppene mine er jo fulle av melk fra før så kan ikke si noe på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen symptomer og er i uke 7. kanskje litt "drag" nederst i magen, men hadde ikke legen sagt at jeg var gravid så hadde jeg ikke hatt peiling, men nå når jeg vet det så kjenner jeg jo mer etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9, og det eneste jeg plages med enda er trøtthet og store, ømme bryst. Men jeg kan ikke si at jeg har større matlyst enn normalt. Synes det går veldig bra så langt, akkurat som sist, da ante jeg jo ingenting på denne tida i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm - hele dagen. Enkelte dager vil jeg dø. skjønner ikke hva de prater om de som synes kvalme er et nydelig symptom:) Må spise hvert 15 min for å få dagen til å fungere. Men har aldri vært så opplagt som nå, pussig nok! Er 8 pluss 2. Kvalmen startet i uke 6 og håper så veldig den gir seg innen uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare det med at kvalmen er ett nydelig symptom,jeg kan bare forklare det ut fra min situasjon. Jeg hadde en MA i mitt første svangerskap,dette var i februar,og ble gravid igjen på 1.forsøk! forrige gang var jeg også lite kvalm,og var glad til egentlig for at jeg skulle få ett enkelt svangerskap. Siden jeg mistet sa jeg til meg selv at neste gang vil jeg ha mange symptomer og mye av de,da blir jeg sikkert litt beroliget for at det går bedre neste gang. Jeg vet jo at det ikke er sammenheng mellom hvor mye symptomer og hvor mange man har og om hvordan svangerskapet ender,men det føles som en trygghet at man har mange og mye symptomer. Det er nå engang slik at når vi mennesker har erfart en (negativ) ting så vil vi ikke oppleve det en gang til. Siden jeg var i bra form i mitt forrige svangerskap og det endte med en MA,så vil jeg ikke ha den erfaringen igjen med å være i god form,for det forbinder jeg med at det går galt. Ble litt rotete forklart,men håper jeg fikk frem det jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg er 6+3 og har svært lite symptomer. Har litt ømme pupper, og har vært mer tørst enn vanlig + litt oppblåst mage.

Kjenner så lite at jeg lurer til tider på om jeg fortsatt er gravid, måtte ta en test i går og den bekreftet at jeg fortsatt er det :-) Er jo egentlig glad for ikke å ha så mye symptomer da de sjelden er av den behagelige sorten, men det er vanskelig å ta inn over seg at man er gravid når ingenting kjennes forandret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skjønner godt hva du mener,lurer selv på hvor det blir av symptomene. Har bare litt sammentrekninger i magen,og trett!!!! når folk spør hva jeg har gjort i helgen kan jeg jo ikke si det,for jeg bruker helgen stort sett til å sove,da begynner folk å spekulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...