Lykkebarn og Mathilde Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hei:) I kveld skal vi til mannen min sin bror. Har tenkt å gå dit. Tar ca en halvtime i det fine været med vogn. Ellers skal jeg lunsje med en venninne fra Krs i Oslo i morgen. Etter det treffe en annen venninne som er hjemme på Nordstrand. Kvelden kan jeg tenke meg går med til grilling siden det er meldt så nydelig vær. Søndag kommer venninna mi fra KRS til meg og skal være ett par dager. Kan tenke meg vi prøver å rekke ett loppis eller to også. Hva er deres planer da jenter?? Noe spennende på gang?? God helg:)
Gjest Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Bli kvitt feberen! - Og kose meg lillegutten min! - Tror vi begge trenger en slik helg nå.
smurfen :o) Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 planen er å føde, men deet ser det ikke ut som lille smurfen vil. Så da satser jeg på en tur på Aker brygge i morgen, med enstor god iskald brus ) God helg!!!
Millapril Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Håper på en lang tur eller to i det fine været. Skal unne meg en is også. Blir litt besøk på oss, som nesten har blitt standard hver helg. Håper på grilling. I dag har vi spist raclette ute og det var veldig kos. Ønsker dere alle en god helg! Og håper på fødsel for Aprilsmurfen!
Endelig ny spire i magen Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Vi skal vaske og begynne å flytte over saker i helgen. I morgen tidlig kjører jeg Benedicte til mamma og der skal hun være til søndag. Deilig. Vi skal også prøve å få gått ut å spist litt evnt gå på kino i morra. Gleder meg. God helg jenter!
Bellen^2 Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 I morgen (lørdag) blir det vel shopping etter 17. mai klær til Sebastian. Håper å finne en sånn festdrakt i en passende størrelse:) Etterpå så blir det en snarvisitt til et vennepar som flyttet inn i nytt hus for noen måneder siden. På søndag skal vi på visning igjen. Jeg er jo så flytteklar som bare det, merker at toromsen bare blir mindre og mindre. Ha en riktig god helg i det fine været!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 I morgen skal Mia og jeg på hytta til hennes morfar og hans samboer på Nesodden, det er en fin dagstur og der koser vi oss stort :-) Godt å bli vartet opp av en stolt morfar mens man føler litt på det å fungere en hel dag utenfor det trygge hjemmet. "Åh, hun gråter, kan jeg holde henne?" er gull i mine ører hehe ;-) På søndag er jo eneste dag gubben er hjemme med oss, så da skal vi gå tur og kose oss i forhåpentligvis finværet. Mange verdensproblemer blir løst på søndager hos oss :-)
Solstråle72 Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Vi har begynt besøksrunden. Så i morgen kommer lillegutts tante og onkel (Patriks bror og kone) og deres to barn + Patriks fetter. Da blir det kake- og pølsefest :-) Søndag skal vi bare hvile og kose oss!!
Tussi og Maja Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 Blir en rolig helg på oss. Får noe besøk av min mamma og hennes mann. Ellers blir det vel noen trilleturer i det fine været. God helg!
måken og vesla Skrevet 28. april 2007 #10 Skrevet 28. april 2007 Vi har hatt besøk hver kveld siden tirsdag, så endelig skal det være bare oss tre. Satser på å gå tur i sola, plukke fram grillen (fikk jo ikke gjort det forrige helg) og starte balkongsesongen.
heiamagen Skrevet 28. april 2007 #11 Skrevet 28. april 2007 Her koser vi oss i sola i hagen. Har fortsatt behov for bare å være oss tre og bli litt bedre kjent, derfor ble det bare småturer i nærområdet (Skøyen) i dag og litt besøk av venner og familie i morgen. Vi har helt siden fødselen slitt med at Nore har litt feil døgnrytme, han er lys våken fra 12-03, det er litt slitsomt for foreldrene. MEN i går var Mathea og mammaen på besøk og i natt har Nore sovet hele natten, bare avbrutt av litt nødvendig foring men han slukner alltid under rapingen så det er aldri noe problem. Helt fantastisk, Mathea må gjerne komme hver dag....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå