L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg forstår ingenting seriøst. De 3 første mnd var jeg veldig dårlig, enormt kvalm, men spydde bare 1 gang. Fra uke 12 ga kvalmen seg og jeg var i fin form. Nå er jeg snart 18 uker på vei og i går når jeg skulle parkere bilen skjedde det helt uten forsvarsel. jeg bare åpna bildøra og spydde masse. Forstår ingenting jeg:( Har spydd i dag også. men er liksom ikke så kvalm. Ellers er jeg i fin form:) andre?
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 du kan jo spy/være dårlig ut svangerskapet. Det kan komme og gå. Ikke lett å forstå seg på de hormonene. Jeg tror ikke det er noe farlig, men du kan jo ringe legen din hvis det fortsetter?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 er det litt unormalt eller?
litakine og Theodor Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 jeg var kvalm i tre måneder uten å spy, så spøy jeg i en måned uten å være kvalm.... men det har og gitt seg nå... tror det ikke er noe unormalt med det
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 ah så bra:) alt er liksom så nytt at en vet jo ikke hva som er normalt og ikke... :/ fint å ha noen å spørre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå