JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg spiste akkuratt rømmegrøt med masse kanel og sukker på jeg, tenkte ikke over at det kan sette igang fødsel. Det er ikke farlig før man er helt moden eller??
Ane** Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Nei ikke noe å belkymre seg for. Da må du være helt moden, og det er vel utrolig sjeldent at kanel fører noen vei om du er moden også..
Som Natt & Dag Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Tviler sterkt på det I pakistan og India er Kanel et krydder som brukes i mange retter, og de føder ikke noe tidligere der enn de som bare bruker kanel på grøten... Jeg har spist mye pakistansk og indisk mat i løpet av mine svangerskap, så jeg tviler på hele den kanelgreia....
VinterSol+2 Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 må i tilfelle være når du er helt moden ja! Jeg har iallefall ikke merket noe, spiser da kanel og hvitløk og oregano som normalt. (tror det ligger litt info om slikt på sidene til rikshospitalet, om du lurer!)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 Jeg regnet nesten med det, men jeg leser jo om de som spiser en teskje med kanel for å starte fødsel og slikt, og jeg spiste nok mer enn en teskje på grøten min.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå