Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 har verdens beste sønn på snart 11 mnd, og han er ofte syk. hadde gulsøt da han ble født, men var akuratt under grensa til lysbehandling. kastet opp mye di første dagene pga han hadde svelgt masse fostervann. gikk fort opp i vekt, helt til tre mnd, da begynte den plutselig å stoppe opp, og etter en mnd til så gikk den fort ned. fullammet til ca 4 mnd, da måtte eg begynne med nutramigen.han hadde melkeallergi, og eg hadde lite mm.fikk nan en gang, da fikk han kjempeutslett og diare i over en uke, av kun en liten flaske.ammer enda med det lille eg har. så fikk han kraftig forstoppelse, og ble innlagt på sjukehuset. noen uker etterpå ble han lagt inn pga kraftig vektnedgang ingen fant utav. begynte med grøt 5,5 mnd. grøt hjalp heller ikke, så inn på sjukehuset igjen til masse prøver. etterhvert begynte vekten sagte å gå opp igjen. han har alltid vært matmoms,så ingen fårstår vektnedgangen.alltid blid og fornøyd også. så etter nyttår kastet han opp masse. en uke etter der fikk han magevirus som varte en uke. så fikk han brannkopper. og så magevirus igjen. og nå ligger han og sover i senga med snørrette nase og feber. han kaster opp ca 1 gang til dagen hele tiden, men plager han ikke. i tillegg har han refluks.og vekten er enda ikke så bra.går opp og ned til tross for at han spiser som en elefant. veide over 4 kilo ved fødsel, og veier litt under 8 kilo nå. hva i all verden er feil? er det noe eg gjør?eller er bare noen babyer mye sjuke?han er blid og fornøyd hele tiden, til og med når han er sjuk. kan kaste opp, og glise etterpå mens han plasker i oppkastet før eg får tatt det vekk...
Babykilo Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Uff, det hørtes fryktelig frustrerende ut. Må være vondt for deg at han har så mye vondt. Jeg har en gutt som knapt har hatt feber og aldri er sjuk, så antagelig er det bare sånn det blir. Jeg kan ikke si no om hva det er, men kanskje det er noe dere vil finne ut av når han er litt større og legene kan se et klart bilde og hvordan han utvikler seg? Lykke til i hvert fall.
haater husarbeid Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Føler med deg. Har selv to barn med astma som er forkjøla minst en gang pr mnd. Eldstemann ligger ved siden av meg med 40 i feber nå. Vet godt hvor frustrerende det er!! Tror at noen barn bare har svakere fysikk enn andre.......
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Hei du. Kjenner meg nesten litt igjen i det du skriver. har en gutt på 2år nå, også mini på 14dager idag da. Men storebror var født fortidlig,hadde mye gulsott,lå i lys i 1 uke,har astma,har refluks,er atopiker,muligens melkeallergi,men ser ut til at det går bedre med han nå med tanke på akkurat det. Er forkjølet så å si hele tiden,gått fint opp i vekt,men også nå for noen mnd siden begynte vekta å gå litt ned,men nå er det på tur opp igjen=) Hvis du vil dele litt erfaringer så bare sendt meg en PM. Skjønner godt hvordan du har det. Men en ting er sikkert,barn (tror det eller ei) blir vant med å være syke,er værst for oss foreldre å måtte se på. Lillegutt kasta også opp,opptil 30ganger om dagen,på det meste skifta vi sikkert bodyer 10 ganger pr dag, men etter at han kasta opp,bare smilte han og var like blid,fikk liksom opp det som plaget han. håper de finner ut hvorfor gutten din er så mye syk,skal jo ikke være slik,du må bare stå på å få han ordentlig utredet,muligens det er noe som ligger å plager han,feks. melkeallergi,du skrev jo at han ikke tålte nan,eller at han ble dårlig av det,kanskje det er noe som er i nan som han ble dårlig av,som også er i andre matvarer eller ting. Huff..lykke ti,og om du trenger noen å snakke med,så bare å sende em PM =) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå