Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 jeg er 18+5 og har bare bitte lite mage . omtrent som en appelsin, har ikke begynt med mammaklær ennda. men på UL stå alt fint.når jeg ser på magebildene her , blir jeg skuffet.hvor gjemmet seg den lille min ?
Mor til en stor og en liten Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Enkelte bærer barnet lenger bak,mot ryggen. Da vises det ikke så mye. men plutselig en dag kan barnet ha flyttet på seg og du har fått kjempemage :-) Det er så individuelt fra person til person og særlig høye jenter får ikke mage før de er ganske langt på vei. Lillesøstra mi var godt over 5 mnd på vei før magen begynte å vises noe særlig og hun er litt over 180cm.
Solskinnsjenta Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Det er ikke alle som får like mye mage, dessverre (?) Da min bestevenninne var høygravid så hun ut som hun kunne være omtrent i 6/7 måned. Det var faktisk noen som ikke trodde på henne da hun sa når hun hadde termin - hun kunne umuuuulig være så langt på vei, mente de. Ta det med ro, magen kommer etterhvert. Jeg så bare småfeit ut en stund, helt til magen plutselig poppet ut (kom litt tidligere hos meg da, siden vi skal ha tvillinger...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå