Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39 snart, og i det siste har jeg hatt stikkninger i underlivet. Kjennes nesten ut som om man vrir en kniv e.l. Spesielt kjenner jeg dette når babyen beveger seg, og jeg klarer ikke å gå eller gjøre så mye, men det gir seg gangke fort. Kan det være at babyen strekker seg mot bekkenet e.l. så noe blir strekt e.l. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Har hatt en del kynnere om kveldene også hvor det har kommet stikkinger sammtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sånne ekstreme stikkinger i underlivet, og mistenkte prinsen min en stund for å ha horn! hehe.. Snakket med jordmor om dette, og hun forklarte at det er fordi babyens hode klemmer på noen nerver i bekkenet som har ende i skjeden, og dermed kjennes det nesten som han er på vei ut... Så det er rett og slett bare babyen som klemmer på nerver som vanligvis ikke blir klemt... hvis du skjønner:) Er visst ganske vanlig og..

Skrevet

Jeg har også slike stikkinger som har vært en plage de siste netter. Min jordmor sa at det var en tegn på modning?!?!?! Hvem av jordmødre snakket sant????

Noen andre som vet?

Skrevet

Hvor langt er du på vei da?

Jeg har 14 dager igjen.

Føler meg veldig fødeklar, så håper noe skjer de føsrte dagene her. Har så lyst å møte henne.

Skrevet

Har forsatt 6 uker igjen til termin men, er sykemeldt pga svak livmorhals. Og stikkingene kom jo etter at ungen la seg langt ned i bekkenet, jordmor mente at kroppen gjorde seg klar for modning, jeg vet ikke hva som er rett:)

Skrevet

Jeg har 18 dager igjen til termin å jeg surte min jordmor om dette. å hun sa oxo at det er babyen som trykker på en nerve. alt som har med modning å gjøre er mens smerter. sa henne i alllefall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...