toss Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg er i uke 39 snart, og i det siste har jeg hatt stikkninger i underlivet. Kjennes nesten ut som om man vrir en kniv e.l. Spesielt kjenner jeg dette når babyen beveger seg, og jeg klarer ikke å gå eller gjøre så mye, men det gir seg gangke fort. Kan det være at babyen strekker seg mot bekkenet e.l. så noe blir strekt e.l. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Har hatt en del kynnere om kveldene også hvor det har kommet stikkinger sammtidig.
Avienda Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg har også sånne ekstreme stikkinger i underlivet, og mistenkte prinsen min en stund for å ha horn! hehe.. Snakket med jordmor om dette, og hun forklarte at det er fordi babyens hode klemmer på noen nerver i bekkenet som har ende i skjeden, og dermed kjennes det nesten som han er på vei ut... Så det er rett og slett bare babyen som klemmer på nerver som vanligvis ikke blir klemt... hvis du skjønner:) Er visst ganske vanlig og..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Jeg har også slike stikkinger som har vært en plage de siste netter. Min jordmor sa at det var en tegn på modning?!?!?! Hvem av jordmødre snakket sant???? Noen andre som vet?
toss Skrevet 28. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2007 Hvor langt er du på vei da? Jeg har 14 dager igjen. Føler meg veldig fødeklar, så håper noe skjer de føsrte dagene her. Har så lyst å møte henne.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Har forsatt 6 uker igjen til termin men, er sykemeldt pga svak livmorhals. Og stikkingene kom jo etter at ungen la seg langt ned i bekkenet, jordmor mente at kroppen gjorde seg klar for modning, jeg vet ikke hva som er rett:)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Jeg har 18 dager igjen til termin å jeg surte min jordmor om dette. å hun sa oxo at det er babyen som trykker på en nerve. alt som har med modning å gjøre er mens smerter. sa henne i alllefall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå