Gå til innhold

Menssmerter???


Julie79

Anbefalte innlegg

Flere med termin rundt 10. mai, som også har fått menssmerter?? Fikk dem tidlig på morgenen i dag...og har dem fremdeles....Vanlig nå allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde noen smerter som var like dann. Dro til sykehuset for det ble fryktelig vondt til slutt.

Fikk da vite at mormunnen hadde åpna seg 2,3 cm.

Men smertene kan og være at hodet fester seg. Jeg ville dratt til jordmor om det ikke ble bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Har termin 9. mai og har dagli sterke menssmerter...Plagsomt, men snart har man jo den lille i armene sine så da er alt av kynnere og plager glemt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har rermin 19 mai og har hatt menmurringer en stund nå... jeg fortalte dette til jordmor og hun sa " så flott da, det er kroppen din som forbereder seg... vi begynner bare å bli moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 9 mai, og har 1 cm åpning, da jeg ble sjekka formodning i dag. Men JM sa at det kunne fortsatt gå både 1 og 2 uker før fødselen var igang..

 

Har hatt mye murring i ryggen jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt liknende menssmerter i flere uker, og har termin 17. mai... Svake da, vel og merke. I forrige svangerskap (første) fødte jeg ca. 24 timer etter at jeg kjente "menssmertene" første gang. Og har du termin 10.mai er du jo innenfor termin nå, så det er ikke egentlig noe tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje termin før 22.mai, men har vært plaga med menssmerter i 1- 2 uker no. Ein del falske alarmer for min del... Gler meg til det virkelig starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...