Gå til innhold

Jeg blir så kåt av andre jenter om dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så sinnsykt lyst til å ha sex med en jente igjen, og nå i det senere (etter jeg ble gravid) er lysten ennå sterkere.. kunne egentlig tenke meg ei nettvenninne som jeg kunne snakka litt dirty med ol.. flere som har det på sammme måte som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det spesielt godt med sex sammen med en jente??

Skrevet

har det på samme måte. Har lenge fantasert om dette, men aldri prøvd det ut. Vet ikke helt hvordan d foregår. Er dessuten litt sjenert av meg, så vet ikke om våger meg ut av anonym-knappen. Noen råd mot denne sjenansen?

Skrevet

Jeg tenner på jenter jeg og. Her i høst hadde jeg sex med en bifil venninne. Hadde bestemt meg et par år på forhånd at fikk jeg sjansen til jentesex så skulle jeg prøve..angrer ikke. Var fantastisk deilig,så mykt liksom. Fantaserer nestet bare om jenter når jeg koser meg alene,men har et supert sexliv sammen med min samboer.

Skrevet

Jeg kan hjelpe deg ut av anonymkrisen med ihvertfall å stå frem som biseksuell selv =)

Helt vanlig, veldig mange jenter drømmer om jentesex.

Forståelig, hvem vet vel bedre hva vi vil ha enn andre jenter?

Skrevet

JA!! Har prøvd jentesex en gang for lenge siden og egentlig ikke tenkt så mye på det etterpå. MEN etter at jeg ble gravid så klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn hvordan det ville vært å kose med ei deilig jente. Tenner spesielt på store pupper og langt hår. Har en deilig fantasi om at jeg knar og slikker puppene til ei kjempekåt jente mens samboeren min knuller henne. Etterpå får han lov å komme utover puppene hennes mens jeg knuller henne med en dildo. Så slikker jeg av puppene hennes!

HJEEELP, nå høres jeg kjempegrisete ut! Men jeg kan ikke noe for det.....

Det er nok mange som har det sånn. Jeg har en teori om at det er fordi sex med jenter virker mer ømt og ufarlig når man er gravid liksom. Jeg har jo sex med samboeren min, og det er jo flott, bevares. Men det blir så hardt og rått liksom. Vanligvis er det helt greit, men etter at jeg ble gravid føler jeg at han liksom invaderer kroppen min og jeg blir nesten sint og får lyst å skyve ham bort. Vil bare ha sånn varm og kosete og myk sex som ikke innebærer all slags penetrering og jukking osv. Men det er nok ikke så greit for ham å forstå stakkars, han har jo fått boltre seg hemningsløst i alle år! :-D

Merkelige greier.......

Skrevet

Ja,syns det er veldig opphissende, men liker også veldig godt og la fantasien bli til virkelighet også.

Skrevet

Opplever det også sånn, nå, at sex med mannen er en slags invasjon! Da får jeg utrolig lite lyst på sex, ja. Vil jo ikke ha sex med noen andre heller, men jenter er jo mye mindre invaderende å ha sex med. Men jeg har nå forpliktet meg til mannen min, og det er jo utroskap på lik linje. Men det er OK å tenke på, da. Tror kanskje det er litt samme greia for lesbiske par som venter barn, jeg. Alt blir litt annerledes når man er gravid. Det må jeg spørre om...

Uansett; prøv ikke-penetrerende sex med mannen din. Ta med litt olje fra matskapet og smør hverandre inn. Tror menn liker sånne ting vel så godt, jeg. De kan jo bli litt lei humpinga og inn og ut også. Hvertfall når partneren bare ligger der og ser på klokka....

Skrevet

Er selv bifil og synes sex med en jente er utrolig deilig.. Nå har jeg ikke vært sammen med en jente siden jeg ble sammen med forloveden min så jeg savner det veldig! Skulle ønske jeg hadde gjort noe med det før jeg ble gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...