Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i går. Hadde da gått opp 2 kg på en uke. Og det har ikke jeg gjort tidligere heller. Har også hvite "flekker" på armene og hendene. måtte ta av forlovelsesringen i dag også. Jeg har spist 10 ganger mindre snop enn vanlig også. Pluss at jeg har ryddet og styret til bursdag. Har jeg mye vann i kroppen nå?

En ting til: Magemålet hadde også gått opp 2 cm. er nå 34 cm i uke 38. Er det et tegn på at babyen har detti lenger ned? Og at fødsel er rundt svingen? hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hovne bein, fingre hvis du står, går sitter lenge..

eller merker etter hånda hvis man klemmer rundt ankelen og holder en stund, merker som ikke går vekk med engang..

drikk masse vann det hjelper og beina i været :P

Skrevet

Du kan jo lese denne linken:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/9070553

Jeg ble satt opp til 2 i ødem på kontroll i går og vil nå påstå at jeg har ganske mye vann i kroppen og det som står i linken er tegn på relativt mye vann. Det er ikke kjempemye, men endel, har hatt det mye verre også ;-) Jeg synes mye er når man overhode ikke får på seg ringer og sko, det er vondt/ømt å gå med sokker, lukke hendene osv, litt vann er jo vanlig å ha helt på tampen og du er jo i uke 38. Kan godt være babyen din har sklidd litt ned og er du i uke 38 har du joi unasett ikke så lenge igjen til fødselen da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...