En Prins + Prinsesse Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 ikke så mye.. har ikke mye matlyst... er 36 uker. har egentlg ikke hatt no særlig matlyst siden jeg blei gravid.... men det blir litt godteri og brus da...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Hm...det varierer enormt fra dag til dag... Noen dager er jeg sulten HELE tiden og spiser et halvt brød i løpet av dagen + middag og kanskje litt snop...drikker ikke så mye brus lenger. Var colaholiker før svangerskapet men nå tåler jeg ikke synet av "brun" brus...men spiser nok litt for mye søtt...har dilla på lollipop og vannmelom;) Mens andre dager, må jeg jobbe hardt for å få i meg 3 små måltider.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 litt teit spm. umulig å svare på det uten å komme med detajerte lister.............
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Frokost, lunsj, middag og kvelds... Men det hender jeg skipper lunsj... hvis jeg spiser sen frokost. Spiser oftest sammen med storebror siden han er hjemme med meg. Hyggelig for han å få selskap til måltidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå