Gå til innhold

Noen her som har vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om vaskehjelp, men er skeptisk til å gi fra meg nøkkelen til noen ukjente. Tenk hvis alt blir stjålet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vaskehjelp, og det er en god investering!! I humøret, forholdet, familien og huset osv... :-) Skal snart flytte til nytt og større hus, og kommer til å be min uvurderlige vaskehjelp om å bli med på lasset! Må vel øke på lønna litt da.

Skrevet

Vi har vaskehjelp. Var også skeptisk før, men anbefaler det virkelig nå. Synes faktisk det er i must i dag, når begge jobber. Se på familien som en bedrift og hun som en ansatt - da blir det kanskje ikke så ille å gi fra seg nøkkelen?

Skrevet

Vi har ikke vaskehjelp, men jeg har vært vaskehjelp, i 3 hjem. Dukket opp, gjorde min greie og dro hjem igjen etterpå, men i ettertid har jeg tenkt at jeg ikke hadde greid å ha en fremmed til å tusle rundt i mitt hjem,tenk om denne personen er forferdelig nyskjerrig og snuser rundt i skuffer og skap? Jeg har aldri gjort det, men alle er jo ikke meg! Man har jo stort sett tilgang på hele huset når man er vaskehjelp.. Det er det verste, tenker jeg, at noen skal snuse rundt i papirer, skuffer, skap... Her er ikke så mye av verdi at jeg tror noen ville stjålet det ;)

Skrevet

Jeg hadde det annen hver uke , men kuttet det ut da vi har dyr , for jeg måtte vaske så mye uansett....men det var deilig å komme hjem til rent hus da...absolutt verdt det

• 2 uker senere...
Skrevet

nei men hadde vært utrolig deilig...

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi er også velsignet med vaskehjelp. Men er alltid usikker på hva som er rimelig betaling. Vi betaler 500 kroner for vask av 150 kvadratmeter, to bad inkudert. Hva mener andre er rimelig? Vi sier de må velge selv hvor lang tid de skal anvende (noen vasker fort andre senere), men det vi ønsker er rent hus. Men nå er det ikke rent lenger. Tror vaskehjelpen er der ca 2 timer pr gang.

Skrevet

Det blir nå i hvertfall en himmla bra timelønn det da :o)

Jeg har veldig lyst til å ha vaskehjelp så jeg må kikke litt i aviser å på nettet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...