Gå til innhold

Veldig spennende hos jordmor i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll idag og fikk vite at for det første ligger babyen langt nede og hodet er festet! Dette er store nyheter for meg som er annengangs der førstemann aldri festet hodet. Hun tror også UL-termin er feil og mener jeg kan føde om en ukes tid og utover:-))) Jeg vil da være 37 uker, etter hennes mening, og babyen er stor nok og hjertelig velkommen ut!

Så har jeg vært på nok en modningsakupunktur og akkupunktøren tror også ting kommer til å bli spennende snart....

Jubel og glede, sier jeg bare:-))))

( til info: Tøft svangerskap som heldigvis snart er over, har vært på ny UL og "korrigert" termin og fått vite at bayen er stor- og forrige gang hadde jeg en tøff igangsatt fødsel 14 dager på overtid)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke helt å lande etter de gode nyhetene i dag jeg. Så nå er vi i gang med innspurten her hjemme: Lufter alt mulig og finner frem seng osv. Skal få kjøpt inn de siste småtingene i morgen!

Vil bli tidenes nedtur hvis jeg også nå blir gående på overtid...men den tid den sorg:-)

Skrevet

Skjønner godt du er glad for de gode nyhetene! Får satse på at jordmoren har rett. Lykke til med innspurten! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...