Gå til innhold

Hvordan reagerer du hvis.. (håper på mange svar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sitter på Mc.Donalds med kjæresten din og det kommer inn en smellvakker jente på rundt 18 år. Du ser alle mannfolka fokuserer. Både unge,gamle,fedre og det som er. Du ser bort på kjæresten din og ser han gjør et halvhjertet forsøk på å skjule hvor fasinert han er.

Jeg er ikke sjalu. Men må si jeg klarer ikke helt la være å irritere meg over hvor satt ut menn blir av en søt ungjente. Og jeg føler meg temmelig ubetydelig der og da.

Du da? Er det bare jeg som tenker så teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lagt merke til det mange ganger :-)

Jeg tenker at sånn er menn bare. Enkle vesener. Skal ikke mye til for å fascinere dem, uten at de legger noe i det.

Skrevet

Det gjør meg ikke så mye, ikke nå lengre. Det var verre i begynnelsen av 20-åra, da var jeg mye mer eiesyk og skjønte ikke helt menn, men nå vet jeg jo hvor enkle de er og hvor lite som skal til. Man skal bare være glad de er fascinert av kvinner, du er jo også kvinne og han er nok fascinert av deg også :-)

Skrevet

Ville ikke reagert på det, faktisk. Er jo lov til å kikke på andre jenter og synes de er pene. Behøver jo ikke bety at de legger så veldig mye i det. Kan glane litt hvis jeg ser en veldig pen gutt, eller jente for den sakens skyld. Men betyr jo ikke at jeg har lyst på de for det (ikke at jeg tenner på jenter, da)

Menn er menn, sier jeg bare : )

Skrevet

Vet ikke. Har aldri lagt merke til at samboer'n har sett på noen andre (kan godt hende han gjør det, men at jeg ikke ser det), så vet ikke hvordan jeg ville reagert. Innbilder meg at jeg hadde blitt lei meg.

Skrevet

Hadde ikke likt det nei - MEN så må man tenke at hadde det kommet inn en smellvakker gutt så tror jeg både jeg og de fleste kvinnfolka hadde glodd på ham ;op

Så what goes around comes around.....måtte bare bitt det i meg og tenkt at jeg hadde kikket så da må vel han få kikke. Ikke at han bryr seg så veldig om andre jenter - mer jeg som maser på ham....hehehe...

Skrevet

Det var et godt spørsmål, du :-)

Jeg antar mannen min er flink til å kikke i skjul, for jeg har aldri lagt merke til det :-p

Skrevet

Meg og samboer har en regel, vi kikker ikke når den andre er til stede =) Fungere greit for oss det. For man må jo ha lov til å se på andre.

Skrevet

jeg ler og mobber han når dette skjer. det er helt naturlig, jeg snur med da også når det kommer en flott ung viril mann inn i synsfeltet mitt. jeg kan jo også stå og bedyre hvor flott noen super stjerner er på film. Vi er veldig flink å gi hverandre positive kommentarer i hverdagen og jeg er 100% sikker på forholdet vårt, derfor syns jeg bare det er gøy og kunne erte han når han snur seg etter en pen dame....

Skrevet

Det bryr jeg meg ikke noe om :)) Min kjære må jo tåle at gutta snur seg etter meg, så skal han jammen få lov å titte litt selv :P

Skrevet

Jeg ville ikke reagert så mye. Vet da at det er mange kvinner/jenter der ute som er mye penere og har bedre kropp en meg. Men jeg vet at det er meg mannen min elsker og meg han kommer hjem til hver dag, selv om jeg kan være sutrete og sinna innimellom. Du sa det jo selv at jenta var smellvakker, så da har jo du også titta.

Skrevet

Kommer det inn en smellvakker jente som DU også la merke til, og så kan ikke mannen din se ? hehe... Jeg liker å se på vakre mennesker og oppfordrer gjerne sambo til det samme =)

Skrevet

Eg hadde nok sagt: Ja hu va dritfin, men se på den smekre kroppen som sitte forann deg her då:) Så tippe eg me hadde ledd begge to!

Skrevet

Han pleier ikke kikke på andre damer, men det er klart vi begge små kikker på vakre mennesker uansett kjønn! Si meg en person som ikke gjør det!!

Jenter kikker på jenter også, faktisk mer enn gutter kikker på jenter!!

Jeg er vant til å få blikk fra gutter selv så hvis samboer velger å kikke på ei så er det helt ok for meg...han er faktisk mye mer sjalu på meg...han pleier å gi stygge blikk til gutter som ser på meg:-) hehe

Skrevet

Da sier jeg "Hallooo, rull inn tunga, og tørk vekk sikkelet under haka!!" Blir ikke sjalu, men må erte mannen min litt. Og så ser jeg etter en av de kanskje-ikke-fult-så-lekre-mannfolka som er der. Lar det absolutt ikke gå inn på meg.

Skrevet

Bare se,men ikke røre- finfin regel. Jeg bryr meg ikke om sambo beundrer noe/noen som er vakkert- gjør jeg og det:) Stoler 100 % på samboeren min og mener at han fint kan få love å hvile blikket på andre skjønnheter enn meg innimellom;)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke en dritt, faktisk. Kan like gjerne være meg som sier til mannen min feks. "hun var da flott!" (uten at dere skal ta meg for bi eller lesbisk, hehe). Neste gang kan det like gjerne være meg som titter litt på en kjekkas som kommer inn i rommet. Vi er da bare mennesker, er vi ikke. Ingen skilsmisse eller utroskap på gang av den grunn =)

Skrevet

jeg må innrømme at jeg ser jeg også hvis de er så vakre, hehe:) blir ikke så sjalu lengre, men jeg begynner å lengte tilbake til min gamle unge kropp :P det må være lov å se litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...