Ina30 Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Vi holder på å redigere videoen fra vår lille sønns første dager. Vi trenger derfor noen tips til bakgrunnssanger/melodier som passer til en liten gutt. "Vi har ei tulle" og "lykkeliten" er jo nydelige, men feil kjønn da! Finnes det noen sanger i den samme stilen som passer til gutter? Klem
rødhette* Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Lykkeliten feil kjønn? Jeg har alltid tenkt at lykkeliten er en gutt, jeg....
Videlivi Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Fola blakken =) ( gå nå inn i stallen din, der er vesle gutten din osv..." Vi sang st.lucia til vesla, og staffan var en stalledreng, men det er kanskje feil årstid =P
nutri Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Hva med Brahms vuggevise? sjekk evnt sanger på http://barne.koordinatoren.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Lykkeliten er jo en gutt De synger jo, han er ikke store biten,men han er dog en liten mann.
Ina30 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2007 Tusen takk for fine tips! Trodde sangen om "lykkeliten" var om jente, jeg. Men der tok jeg jo feil :-)
Plutseliten :) Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Hei! Vi brukte Jan Eggum sin "en liten gutt er født" og James Blunt "you are beautiful" da vi redigerte videoen til vår lile sønn. De er nydelige begge to )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå