Gå til innhold

Følelsene borte?,men har verdens snilleste samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

(samme som parforhold-debatten,men det er så dårlig med liv der...)

Hei!!!

Er veldig fortvilet og tenker vanvittig mye for tida;-(

Har vært sammen med samboer i snart 8år nå og har to barn sammen(3 og 4,5år)!!

For meg er problemene helt motsatt enn de fleste andre....

Samboer er verdens snilleste mann!! Kunne ikke bedt om en bedre far til barna mine,gjør husarbeid og gjør ALT jeg ber om... Til og med de to gangene jeg har fortalt at jeg ikke lenger var sikker på om jeg hadde de rette følelsene for han,tenkte han mer på mitt og barnas beste enn seg selv... Har gått så langt at jeg har mått flyttet for noen dager,før vi har pratet sammen. Så kommunikasjonsproblemer har vi definitivt!! De gangene jeg har tatt opp noe er det alltid de samme tingene det gjelder,og uansett hva jeg sier er han HELT ENIG,så føler aldri jeg kommer noen vei.. Blir bra en liten stund,før vi er tilbake i samme tralten;-(

Sånn jeg føler det bor jeg sammen med verdens beste kompis(og det er der problemene ligger),og det er ikke sånn jeg vil ha det. Men tanken på å såre han og bli alene med mine to barn,gjør at jeg får helt angst. Han har vel aldri tvilt på sine følelser for meg og syns vi har det helt topp,når jeg sitter med en ganske annen følelse...

Vi har tatt opp problemene nå for en siste gang,og jeg fortalte da at om ikke dette hjelper,så må vi vurdere forholdet på nytt. Som vanlig var han helt enig!! Var 17år da jeg ble sammen med han,så kanskje må jeg bare innse at jeg er en annen en i dag enn jeg var da. Gjør vondt å tenke på at barna mine kanskje ikke får vokse opp sammen med mamma og pappa i samme hus;-(

Skjønner at det kan virke sytete når han er verdens snilleste,ja kanskje drømmemannen for noen også. Men det er slitsomt å aldri få "noe å bryne seg på",og jeg selv har blitt helt tafatt og tiltaksløs pga hans "effektivitet". Og det er ikke den jeg en gang var.. Jeg slipper liksom aldri til!!!

Er ikke noe spørsmål om jeg bør bli eller gå,for det er et valg bare jeg kan ta!!! Men, er det noen som har det eller har hatt det på samme måte??

Noen som har noen råd,kanskje??

Takk for at du leste dette!!!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ikke hatt det på samme måte, og det er jeg glad for, for dette er ikke lett. MEN har en venninne som hadde det sånn, og de har jobbet seg igjennom problemene og har det fint nå. Du har jo egentlig et luksus problem med tanke på at han er snill. Hva med å prøve litt familieterapi en periode, og få litt fart i tingene? Høres i alle fall ut som han er verdt det, men at han kanskje bør forstå at det er vanskelig å leve med en som er "helt enig" hele tiden, det er det jo ingen som er - tror jeg i alle fall. Dette må være opp til deg, du merker selv når du ikke har lyst å gjøre mer ut av det. Familieterapi anbefaler jeg i alle fall virkelig. Går selv i deg, og føler det er bra. Kjenner også til flere som har gjort det, og fått fart på tingene. :o) Kanskje det går an å forelske seg i den samme to ganger, hvis man bare får litt hjelp? Som sagt, opp til deg dette, men det hørtes liksom ut som dere var et par, verdt å satse på. Lykke til med alt! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...