Lykkekløver Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Min 1 mnd gamle baby har fått utslett over hele kroppen. Det virker ikke som han plages med det, for almentilstanden er bra og han spiser godt. jeg glemte meg i går og spiste litt hjemmelaga jordbærsyltetøy, kan det være grunnen? Eller kan det være varmeutslett? Har kledd av han litt og synes det ser bedre ut enn i dag tidlig.. Huff så bekymra man blir med disse små.. Noen som vet noe om dette??
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 har han nettopp fått det? Det kan ikke være disse hormonene som fra oss som skal ut av kroppen deres,mini her på 2 uker har disse prikkene,men er bare hormonutslett da,lillegutt (strebror) hadde også disse utslettene,husker ikke hvor lenge han hadde det.. men det er jo en liten sjanse for at det kan være jordbær,men tror den er liten..du får se hvordan det går og se om han blir dårlig,eller om han får mer og det begynner å klø eller noe,hvis ikke det går bort og du holder deg borte fra jordbær og det ikke er hormonutslett,så snakke med HS og hør hva de sier=) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå