Elinemor1 Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hei! Nån som vet korsn det e me første barnetrygdutbetaling. Har ikkje mottatt personnrpapiran enda, men det e vel når de e innsendt at man bynner å få trygd?regne me det går automatisk ætter det? Hadde virkeli satt pris på et svar om nån vet :-)
mayaya Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg fikk tilsendt personnr fra folkeregisteret og barnetrygdpapirer fra NAV, omtrent samtidig. Kom ca 3 uker etter fødselen, men altså i separate brev. Til NAV måtte jeg svare på hvilken kontonummer de skulle bruke. Til forlkeregisteret måtte vi svare på hva han skulle hete.
Elinemor1 Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 Tusen takk for svare :-) Da træng æ ikkje tenke mer på det...:-)
rødhette* Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Vi fikk første barnetrygd to måneder etter han ble født, og fikk da etterbetalt for måneden før. Han ble født i midten av janar, fikk da utbetalt barnetrygda for februar og mars i mars.
Mamman til Brage, f: 22.11.06 Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Du skal få brev fra NAV automatisk, men det har ikke skjedd her. Nå er gutten 5mnd gammel og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Har sendt mail til dem nå da, så håper vi hører noe snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå