Gå til innhold

hvilken orgasme er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg nedenfor noen som bare får orgsme med å ri mannen. Det jeg lurer på er når en får orgasme i den stillinge, er det da vaginal eller klitorisorgasme. Logikken sier på en måte klitoris siden en gnikker litt mot mannen, men jeg føler at orgasmen kommer vainalt(g-punkt?) og får også sammentrekninger i kjeden. Har liksomaldri blitt helt klok på hvilken orgasme dette er siden jeg ikke har noe å sammenligne med. (Får også kun orgasme med å ri mannen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ved ridning får jeg vaginal orgasme.

Skrevet

Slik mange beskriver måten de får denne orgasmen på, syns jeg det høres ut som klitoris orgasme. Det virker som at mens de rir, så gnis klitoris mot mannen og utløser orgasmen.

Man får sammentrekninger i skjeden når man får klitoris orgasme også, jeg får faktisk sterkest sammentrekninger da.

Men er det ikke bare å drite i hva det heter, å heller nyte at det er godt? ;0)

Skrevet

Takk for svar. Mener som hun første at det er vaginalt jeg og får. Har vel hatt klitorisorgasme og og synes den virke bare akkurat rundt klitoris liksom mens den jag pleier få virker til å komme innenfra og strømmer over alt. har vel litt med hvor oppreist jeg sitter og. Helt enig at jeg bare ska nyte og det gjør jeg og! Men det er jo så mye snakk om alle disse forskjellige orgasmene så blir liksom litt nysjerrig og da vet du på hva en egentlig drive med da.

Skrevet

Folk snakker som om de har to adskilte sett med motorer der nede, hehe...

Området hvor man får selve orgasmene er ikke ET sted, men heller mange forskjellige punkter, kjertler, som orgasmene utløses i. (Dette forklarer den ofte bølgende beskrivelsen av orgasme hos kvinner.)

De fleste stimulerer frem orgasmen via klitoris, andre vaginalt og noen klarer faktisk å få orgasme uten særlig berøring engang, bare de er kåte nok!

Mange av de som får såkalte klitorisorgasmer er nok skjønt enige om at den forsterkes når også vagina er fyllt opp, så da kan den jo føles som en vaginal orgasme.

Det viktigste er vel at man har det deilig når man har sex...

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...