Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår vugger i "krabbestilling" hehe..morsomt å se på....håper hun krabber når snart! spennende.....

Hvor gammel var din/dine når de krabbet ordentlig?

Christina er 6 mnd.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 mnd ålte han seg bakover og rundt i ring.

6 mnd. ålte han seg fremover.

8 mnd. reiste han seg.

og 10 mnd krabbet han.....hehe

Skrevet

Første snuppa var 6 mnd og gikk når hun var 10 mnd. Lillesnuppa ser ut til å bli litt tidligere, men får det ikke helt til ennå. Hun er 5 mnd :)

Skrevet

Jenta vår stod på alle fire og vugget da hun var 6 mnd gammel. Hun krabbet da hun ble 7 mnd. Hun gikk da hun ble ett år. Lillegutt er 5 mnd nå, og ser ut som om han prøver å komme seg opp på fire snart også...

Skrevet

Oki....hørres ut som alle deres barn hva ganske tidlige da:-)

Tror det er bare dager til Christina krabber framover nå...hun står på alle fire og krabber bakover da hehe!!

Skrevet

Hehe, jenta mi står også på alle fire og krabber bakover...merkelig igrunn og KRABBE bakover! min er forresten 8md. Har stått i krabbestilling i ca en mnd tid hun, slipper seg liksom ikke videre

Skrevet

10 mnd. Sto og rugga lenge, men ingenting som gikk framover før etter da.

Skrevet

For to dager siden krabbet han, etter mange uker med gynging på alle fire;) Han var da 6 mnd og 15 dager gammel. Nr tre krabbet da hun var 5 mnd og 21 dager, men de to største var vel ca 8-9 mnd tror jeg;) Husker ikke at de var spes tidlige iallefall.

Skrevet

Ser at jeg skrev feil. Eldstejenta var ikke 6mnd, men 7 mnd når hun krabba :)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Gutten min var 4mnd når han beg å åle/krype seg fremover og rundt, var litt av en fart på han. 8mnd reiste han seg og gikk rundt bordet. 2dager etter fyllte 1år gikk han selv uten å holde seg fast.

Skrevet

Ja åle seg bakover har vår jente gjort siden hun var 3 1/2 mnd. Da spesielt i senga, kjempegøy å slenge føttene "på puta" ;o)

Skrevet

For noen vidunderbarn dere har da....

Minsten her er 8 mnd og krabber ikke. Men åler seg og ruller dit han vil.

Eldsten krabbet da han var 7 mnd.

Skrevet

Største jenta vår krabba egenlig aldri, bare ålte seg. Hun gikk selv da hun var 4 dager over 9 måneder. Håper minstejenta venter litt lengre med å gå. Syns det var ganske tidlig med 9 måneder.

Merkelig hvor forskjellig det er fra barn til barn. Nabogutten gikk ikke selv før han var 18 måneder, dobbelt så gammel som jenta mi.

Skrevet

Da krabber hun nok snart:)

Småen krabba ordentlig når han var 6.5 mnd, reiste seg opp når han var 7.5mnd

Skrevet

4,5 mnd når han beynte å åle seg bakover

6,5 mnd når han krabba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...