Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 har bare helt opp i litt jeg liksom å gitt henne til hun blir mett, og ikke vil ha mer.men bakpå pakka så står det jo at man skal ha ca 1dl pulver.. tulla mi blir ikke fornøyd med dette.. hva og hvor mye gir dere??
Tanja-oktober og november barn Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Hei du Jeg har ei tulle på 6,5 mnd som er veldig glad i mat. Jeg måler ikke opp i dl hvor mey hun får. Jeg heller i mere enn det står. Jeg gir til hun er mett og det synes jeg er det riktige. Det gjør jeg med all mat. Gir til hun er mett. Så gi henne til hun er mett du.. da er de fornøyde:) Tulla mi spiser nok dobbel grøt porsjon med litt dessert etterpå.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Hei. Vi ga henne 1 dl i begynnelsen (etter at vi var ferdig med smaksposjonene som var litt mindre). Nå er frøkna snart 10 måneder, og vi gir henne mer enn den posjonen som står på pakka, litt avhengig av hvor sulten hun pelier å være til de ulike måltidene. Men det er vel heller ikke bra å gi alt for mye grøt. Det er jo bedre med litt mindre måltider og heller gi mat litt ofte, enn alt for store måltider men lange mellomrom.
Tanja-oktober og november barn Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Tulla mi spiser hver 3 time ca å hun for det hun orker. Hun sier i fra på sin måte når hun er mett. Prøvde å gi henne det som står men da blir hun bare sutrete og ikke ordentlig mett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå