Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 noen som vet hvor en kan kjøpe de billigere på nettet enn på butikkene??
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Flasken kjøpte vi i Sverige. Husker dessverre ikke hvor mye den kostet... Jeg fant Dr. Brown produkter også på alexi.no. Synes prisene deres var greie.
Gårdsspire Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Jeg ga 90 kr for min i en mor og barn butikk. De er så absolutt verd den prisen synes jeg.
Julie79 Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Skulle kjøpe igår...men da kunne hun i butikken fortelle at dr.brown-flaskene skulle "gå ut"...d er laget noen som er enda bedre!??! Husker ikke hva de het...
*Mustang Sally* Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Jeg kjøpte dr.brown til lillegutt og ble utrolig skuffa. Endte opp med avent=) De lakk, var vansklig å rengjøre o.l
Som Natt & Dag Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Jeg brukte Avent til Lillegutt, og kommer til å gjøre det denne gangen også. Gode flaser som er lette å rengjøre, og de er visst anti kollik de og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå