Gå til innhold

Twilightjenter - se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det gjort... jeg har opprettet en Twilight-gruppe på facebook :) Men jeg valgte å holde den stengt for uvedkomne, dvs jeg må invitere dere for at dere skal få tilgang... altså trenger jeg noen epostadresser! De fleste av dere vet hvem jeg er, men til dere andre: send meg en pm med epostadressen din så jeg får sendt invitasjoner!

ps: gruppa ligger under nettverket "Norway", altså må en være medlem der for å kunne bli invitert i Twilight-gruppa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RETTELSE:

Du trenger IKKE være medlem av Norway for å delta :) Men det er en fordel om jeg har epostadressen deres for å kunne invitere... hvis ikke så får vi spre det rundt oss så godt vi kan :D

Velkommen igjen!!!

Skrevet

Haha jeg kvalifiserer ikke ;) (men jeg kan alltids tipse videre)

Skrevet

Hvorfor kvalifiserer ikke du?

Skrevet

Antyder du at vi skal endre kriteriene på gruppa? Eller vil du være støttemedlem? Må jo innrømme at jeg er villig til å strekke meg langt for deg, kjære Zummi :) Du ER jo yndlings-inntrøndern min vettu!!!

Skrevet

Går greitt vettu, har fått sjekket opp og fått klarhet i at fruen i huset er innlemmet, da er vel alt som det skal være (jeg er jo mamma bare i en måned til uansett) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...