dritgrei hei hei! Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Nå drar vi til svigerforeldrene mine.... det ble et hekkan sist, så hvordan det blir nå det vet ikke jeg.... jeg gruer meg og syns ikke det er så fint egentlig, men jeg vil at det skal bli fint, og jeg akter å svelge en hel kamelfamilie om det er det som må til. Vi i dritgreifamilien er i alle fall på lag, og da er jo det meste reddet.... men hjelpe seg, hvorfor utsetter man seg for denne type samvær...??? Lenge leve familien! Kos dere masse med deres små hauger av folk, bake boller og drikk kakao, lag pastasalater, og grill pølser på verandaen.. drikk vin på kveldstid og snakk om artige interessante ting, klin og kos og smil og lek for nå er det vår!!!!!!! god klem fra
Gjest Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Hei ! Sender deg masse mot og ønsker om en dritfin helg!!!!!!!! Ja, prøv og svelg noen kameler.........
Urtete Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Svelg kameler du i helgen du, lille venn! Husk at det er bare et par dager - så er du plutselig hjemme i ditt eget rede igjen. Det er ikke sikkert det blir så ille som du frykter, vettu! Eller.... :-/ Vi skal kose oss med boller, kakao, lørdagsgodteri, god mat, venner, familie, rødvin(!!) og ikke minst selvangivelsen... Den har vi som vanlig utsatt til siste helg i april. Samme dritten hvert år, vi klarer liksom ikke å komme i gang før siste frist vi. Vel, vel..., jeg jobber alltid best under press!
Trollmora Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Kos deg dritgrei, det er sannelig godt at dritgreifamielien er samstemte når man får kameler til frokost, middag og kvelds! Plutselig er du hjemme igjen og kan kose deg over våren, dritgreie unger, dritgodt vær og andre dritgreie trivialiteter )
Gjest Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Pust dypt inn og si ahmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sånn... Det pleier å hjelpe. Spesielt om man står på hodet inn til veggen:) Styrkeklemmer til deg. Når du har svelget x antall kameler, kan du jo spytte de ut i det stille. God helg
Gjest Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 kameler er til for å svelges....å så føles det litt godt å ha gjort det også,innimellom... håper helga blir sånn ok ivertfall =) klem og god helg da !!!
Natteravnen* Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 Kos deg så masse du kan dritgrei, og husk at alt blir sikkert bedre på mandag... eller iallefall så er helga ferdig! -og kanskje går det bedre enn du forventar? tvi-tvi til dokke iallefall! klem fra vest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå