prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 tulla mi er 7 og en halv mnd.. veier 8kilo, hodet hennes er heelt opp i kantent på setet.. kan jeg bytte bilstole nå? eller er det bedre for ryggen om jeg venter til hun er 9mnd? når byttet dere og hva slags bilstol har dere? har sjekket tester på nettet og ser at BEsafe setene har strøket de fleste tester, vil ha det sikreste setet for tulla;)
Bluemamma Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Vi byttet når han var 8 mnd. Setet var da alt for trangt til han, så han var bare sutrete når han skulle oppi. Nå er han kjempeblid når vi skal ut på tur!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Samme som deg her med størrelse/alder. Hadde jeg hatt råd skulle jeg byttet nå, men må vente til juni når feriepengene kommer. Har tenkt litt på et Britax sete som man kan sette begge veier. Ikke av de dyreste heller.
Tanja-oktober og november barn Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Vi har den bilsete pakka fra if.. og der er det tre grader å bytte. det første har vi måtte bytte nå pga tulla er såpass lang å må sitte med bøyde bein. Ho er 6,5mnd så vi har fått sete 2 nå. Den if pakka har besafe seter og koster 72kr mnd. det siste setet beholder man til odel og eie
mammantil2+1 Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Vi har recaro babystol og brukte den til storesøster var over 1 år.Hun satt med bena oppover bilsete men både forhandler og en i trygg trafikk sa at det var tryggere enn å bytte til en større stol. Hun trivdes godt i stolen sin helt til vi byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå