Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 er det vanlig at babyen er rolig under riene? takk for svar:)
Elllis Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 husker ikke selv men det står det i svangerskapsboka mi, så det er sikkert riktig
Gjest Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Det kan jeg ærlig talt ikke huske :-) Jeg tror jeg var så fokusert på riene at jeg glemte å kjenne etter....
Lone35 =0) Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Det er ikke vondt i pausene mellom riene. Såpass husker jeg.Tror ikke babyen har så mye mulighet til å vri seg etterhvert. For livmora presser jo ungen sammen og ut?
Gjest Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Du har nok rett. Hybelen er liten nok ved termin og den blir jo enda mindre med riene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå