Småbarnsmor med frysespire Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Heisann. Ble sykemeldt på mandag pga. vonde kynnere som rett og slett pressa litt for mye nedover. hm... Etter to dager med avslapping hjemme, så kom (ikke overraskende) halsvondt og feber. Det er så utrolig typisk. Livet mitt går i 700 mer eller mindre hele tiden, så litt avslapping setter i gang virusangrep nesten hver eneste gang. 1 år siden sist nå da:) Til og med nå når jeg tar tran nesten hver eneste dag... hehe... Var kjempe slapp ons og tors og kjente at kroppen jobba en del både med kynnere, luftveier og feber. Og det er nettopp denne feberen. Man skal jo være forsiktig med høy feber. Sant? Jeg har ikke hatt feber over 39 så kan vel egentlig slappe av, og nå har det roet seg ned. Men har helt ærlig vært litt bekymra for min lille pjokk. Hva er det vi ikke bekymrer oss for hvis vi bare begynner å tenke oss godt nok om... hehe.. Jaja. Ha ei flott helg folkens. Jeg har en uke til hjemme... Synes det er ganske kjedelig jeg. Forklaringen ligger vel i det hektiske livet jeg lever ellers, så kanskje jeg bare har godt av litt "fri".
Gjest Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Hei aina Jeg var også skikkelig forkjøla for noen mnd siden med feber og full pakke! Lå her og var super bekymra, men om du har høy feber er det lurt å ta to paracet slik at du får ned feberen.. Bedre det enn å gå med 39 i feber.. Etter to kvelder var jeg myye bedre for feberen hadde sluppet taket! God bedring!
RockMyWorld Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Argh...jeg er hjemme med halsbetennelse, og det er no skikkelig dritt!!!! Trodde jeg hadde sterk halsbrann, men etter at det bare ble verre og verre og feberen kom ante jeg at det var noe annet på gang. Var hos legen i går, og hun sa bare at jeg måtte holde feberen nede med paracet, da har både mor og barn det best:-)
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 27. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2007 Ja, ikke noe godt å gå sånn som dette her... Artig at dere skriver det om paracet, fordi jeg ringte legen min for en times tid siden, og hun sa akkurat det samme. En paracet eller to var bedre enn å utsette pjokken for sterk feber fra mor:) Så da har jeg gjort det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå