prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 noen med erfaring med fjerning av strekkmerker? noen som har tatt laser eller ander metoder? har nettopp begynt med laser, men vil de virkelig forsvinne?? noen som har noen bedre råd? eller noen som har før og etterbilder kanskje?? man tror det ikke før man får se det vettu;) hehe..
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 hvor mye koster det med laser? lyst til å fjerne mine jeg også..ser ut som et diiigert vei kart..
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 27. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2007 koster 400kr for 1 time.. du må ha mellom 12 g 24 behandlinger.. hvor tidligere du går jo lettere er det å fjerne de;)
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 hvor gjør man det? hos lege? det der blir fort dyrt..får vente til jeg ikke skal ha flere barn.. nå er de 3 mnd siden fødsel og de begynte å komme i 6 mnd..
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 da bør du dra nå man gjør det på laserklinikk:) du tar tre tette timer først deretter tar man 1gang i uken.. og du kan godt ta noen timer nå og vente noen mnd og ta noen igen, for prosessen stopper ikke:) det er en prosess som settes igang i huden din ved laser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå