@nita+Sebastian Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Mm desentrert 2-3 cm, når det gjelder undersøkelse nedentil?? Noen som vet? Betyr det rett og slett at mormunn er blitt mindre??
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 hmmm jeg vet bare at å sentrere noe er når det er stilt med samme avstand på begge sider...kanskje desentrert betyr at det er noe som er litt skjeivstillt?? Huff..hørtes ille ut det!!
stormgutt + soljente Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Tror desentrert betyr at mormunnen vender bakover og er 2-3 cm lang. Regner med at den må sentrere seg, vende nedover kanskje, før fødselen kan starte. Jeg hadde desentrert mormunn ved termin i mitt første svangerskap, og fødte 6 dager etterpå. Leste i et innlegg tidligere i uka her inne at en normal mormunn var ca 3,5 cm, så da er vel din blitt litt mindre. Det går mot fødsel, men neppe i dag!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg hadde bakovervendt mormunn langt inn i fødselen sist,jeg... Bare noen timer før jenta kom til verden åpna og flyttet den seg slik at hun kunne komme ut uten problemer. Så det behøver tydeligvis ikke ha noe å si...
@nita+Sebastian Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 Tusen takke for svar ) Er jo enda litt igjen til min termin da, men ble nysgjerrig alikevel. Har hatt så utrolig mye kynnere derfor jeg ble grundig udersøkt i dag, he he. Hadde håper jordmor kunne si noe sånn ca, men det ville hun ikke:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå