Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg hadde termin 22 april, fem dager over tida. Under svangerskapet har jeg egentlig hatt veldig lite lyst på sex..og spess de siste månedene...(spess nå) er dette normalt ell hva har egentlig skjedd m kroppen min...jeg får heller ikke orgasme noe som plager meg veldig...kanskje dette som gjør at jeg mister lysta oxo? Hva tror dere?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg har hatt mye sex i dette svangerskapet og hatt lysten på topp!! Men nå er jeg 30 uker gravid og merker nok at lysten dabber mer og mer. Blir liksom så tung og passiv der jeg ligger, så vi tar det med ro om dagen, vi. Tror dette er ganske normalt:)
77modell Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Har ikke verdens største lyst i utgangspunket. Eller kanskje jeg er normal. Ikke sånn som på sex debatten jeg var innom å titta. Hver dag å sånn.............. Skulle ønske jeg hadde det sånn, for gubben har jo lyst heile tida. Men i dette svangerskapet har det vært labert. Sikkert en mnd siden sist, tror gubben begynner å bli litt fortvila, hehe.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Uff samme her oxo....stakkars samboern min hehe..."men d er bra å ha sex for å få fødslenen igang" jeg vet jo han har rett, men uff....nei d frister ikke...håper virkelig d blir bedre etter fødselen osv.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 hahha har ikke hatt lyst i dette svangerskapet i det hele tatt!! sist vi hadde sex var da jeg ble gravid!! heheh... det er jo i okt 06!!hehehhehe jaja, haaper lysten kommer tilbake etter lille prinsessen er fodt og barseltiden over.......
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Godt å høre at d ikke bare er meg da=) ble letta nå hehe noe å fortelle samboern når han kommer hjem =) men du savner vel orgasme gjør du ik? hehe....gjør iallefall jeg...men den tid kommer vel håper jeg =)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Huff, har også mista sexlysten.. men det skjedde etter ca 16 uka i svangerskapet, er nå i min 31. uke.. Kan gå 2 uker mellom hvergang det skjer noe i den froten.. Stakkars gubben.. det er jo noe helt ant enn det vi er vant til:S Håper alt kommer tilbake etter fødselen og barseltiden ja:)
tottila Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Sexlysten er helt borte. Men den kommer nok tilbake... ;o) Prøver å hjelpe mannen min litt innimellom jeg da..
MAMMA1 Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 Har hatt bra lyst tidligere, men nå i uke 38 (fom uke 34 ihvertfall) har alt blitt så tungt, og magen er øm og ubehagelig å ha mellom seg..nei, sex kan med fordel vente. Mannen min er stort sett bare bekymret under akten nå uansett, så han lider ingen nød.
Konemor83 Skrevet 28. april 2007 #11 Skrevet 28. april 2007 Hehe, sex hva er d? ja man kan spørre...vi får iallefall prøve å hjelpe gutta så godt vi kan iallafall. Gjett om dem skal få lov til å "gjøre opp for seg" seinere hehe =) Nei uff ikke lett d her..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #12 Skrevet 28. april 2007 Vel.....,tror vi har hatt sex en eller to ganger i starten etter at jeg ble gravid.Er nå i uke 39,så håper det ikke blir altfor lenge til m.h.t oss begge. Mannen min har seff lyst,men han er veldig forståelsesfull for at jeg ikke har spesielt lyst nå.Ellers har jeg ingen problemer med å få sexlyst el.orgasme:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #13 Skrevet 28. april 2007 sex ? , sju, åtte, ni ,ti... er det det du mener ... jeg er vel like lett å tenne nå som en druknet fyrstikk-eske... huff huff signerer med anonym jeg... hehe
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #14 Skrevet 28. april 2007 Sex? Er dette en skrivefeil, dere mener vel kjeks? ;) Ellers så skjønner jeg ikke hva dere snakker om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå