Dragemor Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Hei! Er det noen som kunne tenke seg å komme på treff Onsdag 2.mai kl 19 på Stallen?? Jeg syns det hadde vært koselig å treffe flere gravide her! Håper det er flere med meg )
Mamma til gutt 2år og en til Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Jeg kan treffe deg, er du på msn?
Mamma til gutt 2år og en til Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Men oi, onsdag blir vanskelig!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 har eksamen hele dagen 2. mai....sukk...
Dragemor Skrevet 30. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2007 Det var trist at dere ikke kunne.. Men kanskje neste gang moonlight83: Lykke til på eksamen! Håper det går bra!
Dragemor Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2007 Off da, det var trist... men om det er andre som plutselig får tia så skal jeg være der ) Tar med meg min kjære tenker jeg, om jeg ikke ser mye respons her inne...
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 tittet bare innom fra 1.tri- er dere alle fra Horten? Er det mange fra Horten her? Det er nemlig jeg;)
Dragemor Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2007 Hei Sofia blir storesøster 8.12: Jeg bor i horten i alle fall. Du må også bare komme i morgen om du vil. Jeg har termin i september. Ser ikke ut til at min kjære blir med like vel...men jeg blir nå sittende der en stund og drikke ett eller annet ;o) Tar med meg en bok og leser på den frem til noen kommer... Jeg er nok ikke så vanskelig å finne...er liten og ser ut som om jeg kunne vært ganske mye yngre enn 24, har mellomblondt hår med fall..mulig det er i strikk. også sitter jeg da med en bok til førstemann kommer - lyseblå bok:) engler i LA. Kom kom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå